ساری /

وضعیت کمربندی های مازندران

کمربندی های مازندران امسال با سرعت بیشتری ساخته و به بهره برداری می رسند.

معاون عمرانی استاندار مازندران در گفتگو با خبرنگار بشگاه خبرنگاران ساری با اشاره به اینکه امیدواریم اعتبارهایی که امسال به را ه های مازندران اختصاص یافته به زودی ابلاغ شود گفت:براساس آمارهای وزارت راه وشهرسازی 10/6درصد ترافیک کشورامسال مربوط به مازندران بوده است.

نبیئیان افزود:کمربندی شمالی ساری که ساخت آن سال ها زمان برده است یک تا دو ماه آینده به بهره برداری و پل سمسکنده نیز امسال به پایان می رسد.

وی با اشاره به اینکه ساخت کمربندی بابل نیز که از دغدغه های مردم کشور واستان است گفت:این کمربندی نیز ساخته می شود و تا پایان سال بخشی ازآن به بهره برداری می رسد و محور سوادکوه که از محورهای مهم استان است تا پایان امسال کامل باز و مشکل ترافیک این محور رفع می شود .

معاون عمرانی استاندار مازندران در باره زیر ساخت های مازندران مانند آب،برق،گاز در وقوع حوادث طبیعی مانند خشک سالی،سیل،زلزله،بارش برف سنگین و...که موجب قطع ارتباط روستاها می شود گفت:برای پیشگیری از تبدیل حوادث به بحران نیز از ماه های گذشته نشست هایی با دستگاه های مرتبط انجام شده تا بتوانیم از به وجود آمدن بحران پیشگیری کنیم .

نبیئیان یاد آور شد:در جاده های استان به صورت ملی درطول سال رفت و آمد می شود پس مسئولان کشور باید بیشتر به مازندران توجه کنند و اعتبارات بیشتری اختصاص دهند/س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.