کوثری در تذکر شفاهی:

تیم مذاکره کننده هوشیارانه روی تک تک کلمات حساسیت نشان دهند/اظهارات یونسی بی‌اساس است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست گفت: آقای یونسی در جمع یهودیان شیراز مطالبی بی‌پایه و اساس مطرح کردند که اگر بخواهند دوباره به آن اشاره کنند نه تنها دولت زیر سوال می‌رود بلکه دولت را در دل مردم بد بین می‌کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در جلسه علنی امروز در تذکر شفاهی گفت: آقای یونسی در جمع یهودیان شیراز مطالبی بی‌پایه و اساس مطرح کردند که اگر بخواهند دوباره به آن اشاره کنند نه تنها دولت زیر سوال می‌رود، بلکه دولت را در دل مردم بد بین می‌کنند.
 
وی افزود: انتظار مردم از مسئولین دولت آرامش و کنترل قیمت‌ها و ایجاد فضای کار برای جوانان جویای کار است نه این که دولتمردان وقت مردم را به مسائلی سوق دهند که نه تنها هیچ ارزشی ندارد، بلکه باعث تعجب همگان شده است که آقای رئیس‌جمهور پیشنهاد می‌کنم به مشاورینش تذکر دهد یا اینکه آنها را تغییر دهد تا از فتنه‌هایی که در پیش است جلوگیری شود.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: به تیم مذاکره کننده هسته‌ای تاکید می‌کنم که با توجه به این که از روز گذشته مذاکرات کارشناسی در نیویورک برای مذاکره نهایی که در روز 23 اردیبهشت ماه شروع می‌شود، بسیار باصلابت و هوشیارانه روی تک تک کلمات و جملات و پاراگراف‌ها حساسیت نشان دهید.  
 
کوثری ادامه داد: البته نه مانند توافق ابتدایی که به صورت عجولانه‌ای تصمیم گرفته شد و قبول کردید، از آن‌ها باکی نداشته باشید و مانند رزمندگان اسلام که با توکل بر خداوند آن چنان بردشمنی که شامل دو ابر قدرت و اروپا و حتی سازمان ملل و برخی کشورهای عربی در یک جبهه قرار گرفته بودند و قصد داشتند سه روزه استان خوزستان را اشغال کنند و آن را از کشور جدا کرده و هفت روزه به تهران برسند باشید .
 
وی ادامه داد: دیدید که رزمندگان با کمترین امکانات نگذاشتند یک وجب خاک از کشورمان در اختیار دشمن قرار گیرد الان که شما به عنوان تیم مذاکره کننده در نوک پیکان قرار گرفته‌اید همه حامی شما هستند ولی انتظار دارند که از حق مسلم این ملت شهیدپرور دفاع کنید و فقط به فکر توافق نباشید، چون خدای ناکرده اگر توافق نهایی مانند توافق مقدماتی باشد به هیچ وجه به ملت ایران پذیرفته نیست.  
 
وی خطاب به استانداری و شهرداری تهران اظهار داشت:  مسئولان تهران به ویژه استانداران و شهرداری تهران به صورت جهادی کارهای بزرگی انجام داده‌اند جای تقدیر و تشکر است اما لازم است به شهرداری مناطق تاکید کنیم که به اطراف تهران خصوصا جنوب شرق تهران و جنوب غرب بیشتر رسیدگی شود چرا که مردم انتظار دارند و نباید احساس شمال و جنوب در تهران دیده شود.  

انتهای پیام/

برچسب ها: کمیسیون ، امنیت ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار