با حضور وزیر بهداشت صورت گرفت

افتتاح بخش‌های اورژانس و آنکولوژی بیمارستان آیت‌اله طالقانی ایلام

با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بخش‌های اورژانس، خون‌شناسی و سرطان خون اطفال و بالغین بیمارستان آیت‌اله طالقانی افتتاح شد.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا، دکتر سیدحسن هاشمی در جریان بازدید و افتتاح بیمارستان آموزشی آیت‌اله طالقانی اظهار امیدواری کرد که این بیمارستان به خوبی طرح تحول نظام سلامت را که به موجب آن تنها 10 درصد از هزینه درمان در بخش بستری بر دوش بیمار است و مابقی توسط وزارت بهداشت از مرحله اجرای طرح دوم هدفمندی یارانه پرداخت خواهد شد اجرا نماید.

وی بیان کرد: خوشبختانه در این مرکز میزان خدمات‌دهی به مردم در حد مطلوب و قابل توجهی صورت گرفته است که باید از مجموعه دست‌اندرکاران بیمارستان و دانشگاه علوم پزشکی مراتب قدردانی به عمل آید.

دکتر هاشمی خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم با تجهیز مراکز درمانی خدمات بهتر و مناسب‌تری به عموم ارائه شود.

وزیر بهداشت افزود: افتتاح بخش سرطان خون اطفال و بالغین موجب خدمات‌گیری مورد نیاز بیماران از سوی متخصصین مستقر در بیمارستان آیت‌اله طالقانی ایلام می‌شود که علاوه بر دریافت خدمات و عدم خروج از استان برای مداوا از بار مالی و هزینه‌های اضافی بیماران نیز کاسته خواهد شد.

دکتر هاشمی اضافه کرد: با شروع طرح تحول نظام سلامت در استان ایلام، همگام با سراسر کشور، سطح خدمات‌دهی به مردم ارتقاء می‌یابد البته تلاش براین است در تخصیص اعتبارات جانب عدالت و انصاف به جهت تقسیم‌بندی بودجه با توجه به سطح نیازهای استان‌ها در نظر گرفته شود.

وی اظهار امیدواری کرد: در طول ماه‌های آینده با تخصیص اعتبارات مورد نیاز بسیاری از مشکلات حوزه سلامت ایلام مرتفع شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار