ندیمی در نطق میان دستور:

مسئولان در حق مردم جفا نکنند/ آیا در برخورد با مفسدین اقتصادی مسامحه نمی‌کنید؟

عضو کمیسیون اقتصادی گفت: مردم ما ملتی هستند که در 35 سال همه جا بیشتر از مسئولین بوده‌اند لذا نباید در حق آنها جفا کنیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاه‌کل در مجلس در جلسه علنی امروز چهارشنبه در نطق میان دستور گفت: بارها گفته‌ایم که ما نوکر و خادم مردم هستیم، بزرگان گفته‌اند که مردمان ولی نعمت ما هستند، آیا اربابان می‌توانند به وقت نوکران خویش را ملاقات کنند.

وی افزود: آیا اربابان، مردمان، خانواده شهدا و ایثارگران می‌توانند خواسته‌های خویش را ایمان، معیشت و زندگی خویش را از نوکران خویش مطالبه کنند، آیا می‌دانید چند میلیون بیکار هستند، آیا برای آنها دغدغه‌ای دارید؟

عضو کمیسیون اقتصادی تصریح کرد: آیا موانع تولید را در کشاورزی و صنعت می‌شناسیم و برای آن چاره‌ای اندیشیده‌ایم؟ آیا ما می‌دانیم که مردم از ما دعوا، حزب، گروه و دسته نمی‌خواهند بلکه صرفا می‌خواهند که همسو در کنار رهبرمان علیه فقر و فساد بجنگیم.

وی ادامه داد: آیا در برخورد با مفسدین اقتصادی مسامحه نمی‌کنید، آیا در راستای یک زندگی مطلوب و شرافت‌مندانه، آنچه در امکان و اعتبار است و آنچه در وظیفه و اختیار است آن را اجرا و عملی می‌نماییم؟

ندیمی اظهار داشت: نکند که خنده ارباب نوکر را عاصی کرده باشد، نکند از آنکه مردم به آن می‌گویند صل‌علی محمد فلانی خوش‌آمد غرق در اوهام و خیالات شویم، ما در حل گره‌ها در ایستادگی عزت‌مندانه می‌توانیم با همه دنیا حرف بزنیم، اما حرفی که نتیجه آن عزت مضاعف ملتی باشد که در مقابل همه ابرجنایات‌کاران ایستاده، و سندات آن قطرات خون شهیدانی است که من و تو به آنها وابسته هستیم، سند آن جانبازان، ایثارگران و ملتی هستند که در 35 سال همه جا بیشتر از مسئولین بوده‌اند که نباید در حق آنها جفا کنیم.

نماینده مردم لاهیجان تصریح کرد: اگر از مردم هستیم در مردم باشیم و اگر درمردم هستید برای مردم باشید زیرا آفت ریاست آفت دین است، آفت دین این است که انسان به پست و به میز بها دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار