دبیر روبط عمومی انجمن اسلامی از برگزاری مناظره "سیاست خارجه دولت تدبیر و امید" با محوریت "توافقنامه ژنو" با حضور کواکبیان و نوبری در این دانشگاه خبرداد.

"میلاد خدری" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، از برگزاری مناظره با موضوع  "سیاست خارجه دولت تدبیر و امید" و با محوریت "توافقنامه ژنو" در دانشگاه شهید چمران اهواز خبرداد.

وی افزود: این مناظره با حضور مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری و  ناصر حیرانی نوبری سفیر سابق ایران در شوروی این دانشگاه برگزار خواهد شد.

دبیر روبط عمومی انجمن اسلامی تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به پایان توافق اولیه ۶ ماهه و احتمال بالای انعقاد توافق نهایی در روزهای آینده، وجود برخی ابهامات در توافق اولیه و نظرات بسیار متناقض موافقان و مخالفان توافقنامه ژنو خود نشانهٔ عدم شفافیت اذهان عمومی نسبت به این مسئله مهم است.
 
وی با توجه به نقش خطیر دانشگاه در آگاهی بخشی و مرجعیت فکری جامعه، ایجاد فضای نقد و گفت‌و‌گوی منطقی و آزاد را در محیط دانشگاه، اهم وظایف تشکل‌های دانشجویی بیان کرد: دانشگاه باید از طریق سامان دادن به کرسی‌های آزاد اندیشی  زمینه ساز ایجاد فضای تعامل در جامعه و در ‌‌نهایت رسیدن به دانشگاه اسلامی شود.

 دبیر روابط عمومی انجمن اسلامی خاطرنشان کرد: مناظره سیاسی مذکور شنبه (20اردیبهشت) از ساعت 11:20 تا 13:20 در در آمفی تئا‌تر دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی دانشگاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: نوبری ، ژنو ، ایران ، دانشگاه ، محوریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار