فرماندار تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اعلام کرد

جزئیات افزایش 27 درصدی اعتبارات پایتخت نسبت به سال 92

عیسی فرهادی گفت: در سال جاری اعتبارات تخصیص یافته به شهرستان تهران نسبت به سال گذشته 27 درصد افزایش یافته است.

عیسی فرهادی، فرماندار تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: خوشبختانه در شهرستان تهران امسال 27 درصد نسبت به سال 92 افزایش اعتبار داشتم که 35 میلیارد و 500 میلیون تومان به 143 پروژه نیمه تمام در تهران تخصیص پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه این اعتبارات صرفاً اعتبارات تملک است، افزود: استان تهران در سال 92 رتبه یازدهم را در ردیف اعتبارات داشت و امسال رتبه هفتم را دارد هرچند نیاز استان تهران بیش از این است.

فرهادی اذعان کرد: امیدواریم روند توجه به استان و شهرستان تهران در سال‌های آتی بیشتر شود زیرا که بخش عمده‌ای از نیازهای شهر از جمله در بخش‌های فاضلاب، راه روستایی، بهداشت و درمان و کشاورزی باید از طریق اعتبارات ملی پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه شهرستان تهران 10 میلیون جمعیت دارد، اعتبارات سال 93 را واقعی ارزیابی کرد و افزود: اگر در بحث وصول ردیف‌های مختلف اعتباری مثل مالیات، فروش نفت و ... تصمیم دقیق اتخاذ شود، ما می‌توانیم در سال جاری به پروژه‌های عمرانی اعتبارات بیشتری اختصاص دهیم.

فرماندار تهران ادامه داد: یکی از شاخص‌های تقسیم اعتبار در سال جاری این بود که هیچ پروژه جدیدی امسال شروع نکرده باشیم تا اعتبارات برای پروژه‌های نیمه تمام تخصیص یابد و بخشی از 143 پروژه نیمه تمام تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار