برداشتن گام‌های پیشرفت در زندگی در «یک گام به پیش»

سری سوم مجموعه «یک گام به پیش» از روز شنبه (27 اردیبهشت‌ماه) همه‌روزه (به غیر از روزهای تعطیل) بعد از اخبار ساعت 7 صبح شبکه خبر در مجله صبحگاهی این شبکه به روی آنتن می‌رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ برنامه «یک گام به پیش» که از ابتدای فصل زمستان سال گذشته با هدف بهبود بیش از پیش سطح کیفیت زندگی ایرانیان و فارسی‌زبانان، طراحی و تولید شده و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است؛ از روز شنبه (27 اردیبهشت‌ماه) پخش سری سوم خود را در برنامه زنده «صبح با خبر» آغاز می‌نماید. این برنامه همه‌روزه (به غیر از روزهای تعطیل) بعد از اخبار ساعت 7 صبح شبکه خبر پخش خواهد شد.  

در این مجموعه از «یک گام به پیش»، «دکتر علیرضا شیری» از شخصیت سالم‌تر که سرمایه‌گذاری ارزشمندی در زندگی است، سخن می‌گوید، «دکتر افسر افشار نادری»، درباره مسائل مربوط به سبک زندگی و فراغت جوانان صحبت می‌کند، «مریم سادات کاظمی تربقان»، درخصوص شروع یک کسب‌وکار و کارآفرینی خانواده‌ها مطالبی را مطرح می‌نماید، «دکتر محمدعلی نیلفروش‌زاده» درباره بهداشت پوست و مو مطالبی را بیان می‌کند، «فرزانه سادات معصومیان» ثروت بیان در زندگی را مطرح می‌کند و «امیر مهرانی» درباره اصول توانمندی و گام‌های رسیدن به حداکثرها در زندگی مطالبی را بیان می‌کند. 

«یک گام به پیش» در زمان حدود 5 دقیقه، هر روز به یک موضوع می‌پردازد و تلاش خود را به کار می‌گیرد تا در مدت چند هفته نسبت به آن موضوع، آگاهی و مهارت‌بخشی کند تا مردم در برخورد با موضوعات مطرح شده، رفتار مطلوب و قابل قبول را از خود نشان دهند و در نتیجه مخاطبان، هر روز یک گام به پیش در زندگی خود بردارند. 

طراح و تولید برنامه «یک گام به پیش» را «علیرضا قرائتی» بر عهده دارد. علاقه‌مندان می‌توانند نظرات خود را درخصوص این برنامه و مباحث پیشنهادی برای طرح در آن، به شماره 1000600 پیامک کرده و یا به سایت شبکه خبر به نشانی www.irinn.ir مراجعه و در بخش «یک گام به پیش»، علاوه بر ثبت نظرات خود، این برنامه را نیز مشاهده و ذخیره نمایند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سلمان
۲۰:۳۸ ۱۸ تير ۱۳۹۳
با سلام. ممنون از اطلاع رسانی خوبتون. من در این دوره برنامه های خانم کاظمی را پیگیری کردم که عالی بود . فقط نمیدونم چرا به طور منظم هر چهار شنبه پخش نشد. بی نظمی در پخش این برنامه آدم رو کلافه می کنه.ولی بازم دست مریضاد
آخرین اخبار