امیر سرتیپ اسماعیلی:

آثار مثبت انس با قرآن و احادیث در یگان‌های پدافند هوایی مشهود است

مراسم اختتامیه جشنواره حدیث قرارگاه پدافند هوایی با حضور امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده این قرارگاه وحجت الاسلام و المسلمین محمدعلی انصاری رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه برگزار شد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، مراسم اختتامیه جشنواره حدیث قرارگاه پدافند هوایی با حضور امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده این قرارگاه وحجت الاسلام و المسلمین محمدعلی انصاری رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه برگزار شد.

سرتیپ اسماعیلی در این مراسم گفت: امسال برای اولین بار شاهد حضور داشجویان پدافند هوایی در مسابقات حدیث هستیم و اینجای افتخار دارد که اولین دانشجویان پدافند در امور قرآنی و حدیث فعال هستند هر چند که دانشگاه پدافند تازه تأسیس است و هنوز کارهای زیادی دارد اما باید با قدرت در بحث قرآن و حدیث فعالیت نماید.

امیر اسماعیلی اظهار داشت: آثار مثبت انس با قرآن و احادیث در یگان‌های پدافند هوایی مشهود است و این تأثیر مثبت در تمام شئون زندگی افراد قابل لمس می‌باشد.

وی در پایان افزود رسانه‌ها و جراید باید کارهای بیشتری برای اشاعه فرهنگ قران و حدیث در جامعه و زندگی مردم داشته باشند و ماهم باید در تمام اماکن آموزشی پدافند هوایی انجمن‌های قرآن و حدیث راه‌اندازی کنیم تا این فرهنگ بیش از بیش در میان کارکنان ما اشاعه یابد و از برکات آن بهره ببریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار