با سخنراني بيش از 60 تن از اساتيد برجسته كشور؛

كنفرانس "الگوي اسلامي ايراني پيشرفت" برگزار مي‌شود

دبير سومين كنفرانس الگوي اسلامي ايراني پيشرفت با اشاره به برگزاري اين كنفرانس در اواخر هفته جاري از حضور و سخنراني بيش از 60 تن اساتيد برجسته كشور در اين كنفرانس خبر داد.

هادي اكبرزاده، معاون علمي مركز الگوي اسلامي ايراني پيشرفت و دبير سومين كنفرانس الگوي اسلامي ايراني پيشرفت ، در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران با تاكيد بر استقبال چشمگير اساتيد برجسته كشور از سومين كنفرانس الگوي اسلامي ايراني پيشرفت با موضوع واكاوي مفاهيم و نظريه‌هاي رايج توسعه و تجربيات ايران و جهان؛ به سوي نظريه اسلامي ايراني پيشرفت،گفت : خوشبختانه همانند دو كنفرانس قبل، از كنفرانس سوم نيز استقبال كم‌نظيري را شاهد بوديم و مقالات پرمحتوا از نظر کیفی و قابل توجه از نظر کمی از سوي اساتيد حوزه و دانشگاه و دانش‌پژوهان به اين كنفرانس ارائه شد.  

وی افزود: از میان 265 مقاله دريافتي پس از انجام داوری‌های تخصصي، نهايتا 142 مقاله پذيرفته شده كه 65 مقاله به صورت شفاهي و مابقي به صورت پوستر ارائه خواهد شد.

اكبرزاده تصریح کرد: اين كنفرانس در روزهاي 31 ارديبهشت و 1 خرداد در سالن همايش‌هاي كتابخانه ملي ایران برگزار خواهد شد و در مراسم افتتاحيه مدعوان و سخنرانان ارزشمندي حضور خواهند داشت.

وی اظهار داشت: خوشبختانه این کنفرانس به عنوان يكي از بزرگترین همايش‌هاي بین رشته‌ای در علوم انسانی شناخته شده و در آن اساتید مطرحی از جمله، دکتر احمد احمدی، ‌دكتر محمد حسين پناهي، دكتر تقي آزاد ارمكي، حجت الاسلام ذوعلم، دكتر عليرضا ذاكر اصفهاني، دكتر مصطفي ملكوتيان، دكتر مهدي محسنيان راد، حجت‌الاسلام قربانعلي دري نجف آبادي،  دكتر خديجه سفيري، دكتر غلامعلي افروز، دكتر صادق واعظ زاده، دكتر سيد رضا عاملي و دكتر ابراهيم فياض  و جمعي از صاحب نظران برجسته سخنرانی خواهند داشت.

اکبرزاده با توجه به ایجاد فضای مناسب کنفرانس برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی و تشویق آنان برای ورود به مباحث پیشرفت و اخذ پایان نامه و رساله در این زمینه،خاطرنشان کرد: ستاد برگزاری کنفرانس استثنائا ظرفیتی را برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی بویژه دانشجویان دکتری ايجاد كرده که از علاقمندان دعوت بعمل می‌آيد برای اعلام حضور و ثبت نام به سایت کنفرانس www.tc.olgou.ir مراجعه فرمایند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار