با حضور وزیر راه و شهرسازی:

دومین نمایشگاه "حمل و نقل ریلی" و صنایع وابسته افتتاح شد

دومین نمایشگاه حمل و نقل ریلی و صنایع وابسته امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی افتتاح گردید.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، دمین نماشگاهبین‌المللی حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته افتتاح شد.
بر اساس این گزارش، در این نمایشگاه یکصد و ده  شرکت داخلی و خارجی از جمله کشورهای‌ آلمان، ترکیه، فرانسه، مجارستان و کشورهای خلیج فارس حضور دارند.
 
بر اساس این گزارش قرار است در طول 4 روز برگزاری دومین نمایشگاه حمل و نقل ریلی ایران 4 هیئت تجاری اقتصادی از کشورهای منطقه آسیا از این نمایشگاه بازدید کرده و با شرکت‌های ایرانی وارد مذاکرات تجاری و سرمایه‌گذاری شوند.
 
بر اساس این گزارش، دومین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی ایران با مشارکت و حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزرات راه و شهرسازی، راه‌آهن جمهوری اسلامی، انجمن صنایع ریلی، انجمن صنفی، شرکت‌های حمل و نقل ریلی، اتحادیه قطارهای شهری و دانشکده مهندسی راه‌آهن حضور دارند.
 
بر اساس این گزارش در این نمایشگاه از آخرین دستاوردها و تکنولوژی و صنعت حمل و نقل ریلی و صنایع وابسته ارتقا تولیدات داخلی،‌ توسعه صادارت، ارائه توانمندی‌های شرکت‌های ایرانی، افزایش تولید و مقابله با تحریم، بومی‌سازی صنایع ریلی‌ و آشنایی تولید کنندگان صنایع ریلی کشور با جدیدترین پیشرفت‌های روز این صنعت در جهان آشنا می‌شویم.
 
بر اساس این گزارش، در حال حاضر 100 درصد نیاز واگن‌های مسافربری و بخش زیادی از نیاز واگن‌های باری راه‌آهن را بخش خصوصی بر عهده دارند لذا این نمایشگاه محلی برای رقابت این شرکت‌ها خواهند بود.
علاقه‌مندان می‌توانند از 21 اریبهشت تا 1 خرداد هر روز از این نمایشگاه بازدید کنند.
 
گفتنی است، این نمایشگاه با حضور وزیر راه و شهرسازی، لاهوتی عضو کمیسیون عمران ، آقایی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه‌آهن افتتاح شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: نمایشگاه ، حمل و نقل ، ریلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.