قالیباف:

طبیعت در همه‌جای فرهنگ ایرانی دیده می‌شود

شهردار تهران گفت: فرهنگ ما انس گرفته با طبیعت است و مردم کشورمان نیازمند هستند که با طبیعت رابطه‌ عاطفی برقرار کنند و اگر با این طبیعت فاصله بگیرند دچار مشکلات فراوانی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، شهردار تهران ظهر امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه گل وگیاه در بوستان گفتگو گفت: یکی از رسالت‌های مدیریت شهری توسعه دادن و توجه کردن به پیوند مردم با طبیعت است اگر چه طبیعت در همه جای این فرهنگ دیده می‌شود.

وی افزود: در کشور ما یک سنت حسنه و یک فرهنگ عمیق وجود دارد و مردم ما به این سنت اهمیت فراوان می‌دهند و اگر به فرهنگ معماری در خانه‌ی ایرانی نگاه کنید معماری ایرانی اسلامی را در آن می‌بینید.

شهردار تهران تصریح کرد: فرهنگ ما  انس گرفته با طبیعت است و مردم کشورمان نیازمند هستند که با طبیعت رابطه‌ عاطفی برقرار کنند و اگر با این طبیعت فاصله بگیرند دچار مشکلات فراوانی می‌شوند.

وی اظهار کرد: بعضی شهرها و کشورها از نظر جغرافیایی با هم متفاوت هستند و در شهری مثل تهران که متوسط بارش 230 میلی متر است مکان بسیار مناسبی برای طبیعت نیست و اما در شمال و جنوب شهر ما 4 فصل را در یک فصل داریم.

قالیباف در ادامه سخنان خود یادآورشد: وقتی ما بیش از 24 درصد جمعیت کشورمان را در مساحت 1.5 درصد سطح کشور متراکم می‌کنیم.

خبردر حال تکمیل است....
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار