حسین‌پور درگفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

افزایش 40 تا 50 درصدی تعرفه‌های پزشکی در سال جاری/ اجرای تعرفه‌ها از تیر ماه

مدیر کل بیمه‌های سلامت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی،‌ از افزایش 40 تا 50 درصدی تعرفه‌های پزشکی بیمارستان‌های دولتی در سال جاری خبر داد.


رضا حسین‌پور مدیر کل بیمه‌های سلامت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با تصویب تعرفه‌های خدمات تشخیص درمانی سال93 در 24اردیبهشت ماه سال جاری در جلسه هیئت وزیران اشاره نمود و اظهار داشت: این تعرفه‌ها پس از ابلاغ شورای عالی بیمه اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه افزایش تعرفه‌های پزشکی در بخش دولتی در سال جاری به میزان 40تا50 درصد خواهد بود افزود: هدف از این میزان رشد، تنها سرویس دهی بهتر به بیماران و نیز کاهش فاصله میان قسمت تعیین شده و خدمات بوده است.

مدیر کل بیمه‌های سلامت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باعنوان اینکه عدم نظارت دقیق مانع از اجرای صحیح برنامه خواهد شد ،افزود: تعریف بسته‌های نظارتی با همکاری وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی از دیگر اقداماتی است که در راستای اجرای صحیح موارد تصویب شده عملی می‌شود.

حسین‌پور در ادامه این افزایش تعرفه را در بخش خصوصی به میزان 25تا32 درصد عنوان نمود و افزود: انتظار شورای عالی بیمه و سازمان‌های بیمه‌گر از دستگاه‌های نظارتی التزام عملی جهت اجرای دقیق این تعرفه است که البته با توجه به تاکیدات وزیر بهداشت نظارت جدی از طریق تعریف مکانیسم‌های خاص صورت خواهد گرفت.

مدیر کل بیمه‌های سلامت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه بیشترین رشد تعرفه‌ها متعلق به ویزیت پزشکان بخش خصوصی بوده است این افزایش را در راستای ارائه خدمات تشخیص و معاینه بهتر از سوی پزشکان عنوان نمود و افزود: براساس مصوبه شورای عالی بیمه ویزیت پزشکان عمومی و متخصص در بخش دولتی به ترتیب 8هزار و 10هزار تومان است که البته این رقم در بخش خصوصی 16هزار و 500و 26هزار تومان تعیین شده است.

وی با بیان اینکه ویزیت پزشکان فوق تخصص در بیمارستان‌های دولتی 12هزار و در بیمارستان‌های خصوصی در سال 93، 33هزار تومان خواهد بود افزود: پس از ابلاغ هیئت وزیران این تعرفه‌ها از تاریخ اول تیرماه سال جاری اجرا خواهد شد.

حسین‌پور در پایان از بازنگری کتاب ارزشی نسبی خدمات درمانی در جلسه آتی شورای بیمه خبر داد و خاطرنشان کرد: در صورت تصویب و تایید نسخه بازنگری شده تحول خوبی در حوزه ارائه خدمات تشخیص صورت خواهد پذیرفت.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: اجرای ، تعرفه ها ، از ، تیر ، ماه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۶:۴۰ ۲۰ مهر ۱۳۹۳
واقعا بی عدالتیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
خدابه حال اونیکه نداره رحم کنه .
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۸:۱۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
به نظر شما وظیفه وزیر و رئیس جمهور چی هست؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۰۸:۰۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
عجب اشفته بازاریست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
خسته نباشيد...
Germany
ناشناس
۰۷:۱۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
واقعاً باعث تاسفه حقوق کارگر 25 درصد باید افزایش داشته باشه بعد آقای ریئس میگه حقوق پزشکان بصورت منصفانه 40 در افزایش میابه مثل اینکه برا حقوق اونا افزایش بنزین هم لحاظ شده!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۳:۵۱ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
افزایش حقوق کارمند 20 درصد کارگر 25 درصد اونوقت افزایش برای این برای این دکترایی که تا خرخره تو پولند 40 تا50 درصد
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۳:۰۸ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
چرا حقوق کارمند 20درصد ولی تعرفه پزشکان 40درصد افزایش پیدا می کند ؟
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۳:۰۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
پزشکان خیلی زحمت می کشند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
دختر یه کارگر
۲۲:۳۰ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام من دختر یه کارگرم پدرم 68 سالش هس چون چندسال پیش زن برادرم بیمه کارگری کرد ماهم گفتیم حق بیمه رو خودمان میرزیم بااینکه بابام کارمیکنه تاالان حق بیمه روبه هرسختی بود واریز کردیم ولی امروز متوجه شدیم حق بیمه یه کارگر 2220000 ریال شده میگه ندارم ازکجا بیارم چراحق بیمه 60یا70هزارتومان یه دفعه بیشتر بشه ازکجابیاریم؟
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۲۱:۴۶ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
خدایا شکر.باتشکرازمسؤولین دلسوز.واقعا ازتلاشتان متشکریم.اضافه کاری حتما به شما تعلق می گیرد.
Germany
صادق
۱۹:۲۶ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
مگه حقوق بابای من چقدر زیاد شده که تعرفه پزشکی باید 50 درصد اضاف بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
ویزیت خصوصی 35 تومن دادم اونوقت معاون وزیر بهداشت میگه قرار نیست این پولو مردم پرداخت کنن . افزایش حقوق کارمندا 20% اونم رو کاغذ ،نه در عمل
آخرین اخبار