مدیر کل فرودگاه‌های استان مازندران:

باند "فرودگاه رامسر" تا دو ماه آینده به بهره‌برداری می رسد

مشاء‌زمینی اعلام کرد: با تکمیل تجهیزات مربوط به روشنایی، باند فرودگاه رامسر تا دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، موسی مشاء‌زمینی مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران با اشاره به اینکه باند فرودگاه رامسر با پیشرفت فیزیکی 95 درصد در حال ساخت است، گفت: این باند به طول 2 هزار و 700 متر و عرض 60 متر با سازه‌یی بتنی در حال ساخت است و پیش‌بینی می‌شود با تکمیل روشنایی آن، شاهد بهره‌برداری از این باند تا دو ماه آینده باشیم.

وی در ادامه با اشاره به انجام پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان در باند فعلی فرودگاه گفت: در حال حاضر شرکت هواپیمایی آسمان با هواپیما‌ی  ATR 72در این فرودگاه نشست و برخاست دارد که با ساخت و تکمیل باند جدید، شرکت‌های هواپیمایی با هواپیماهایی چون فوکر 100،MD  و BAD می‌توانند در این فرودگاه پرواز داشته باشند.

مشاء‌زمینی تصریح کرد: در صورت تامین اعتبار به موقع برای ساخت و تکمیل باند و تجهیزات روشنایی، ظرف 6 ماه آینده طرح توسعه فرودگاه به پایان می رسد.

وی اظهار داشت: مجموع برآورد هزینه‌یی برای توسعه فرودگاه رامسر که شامل تجهیزات ناوبری، ماشین آلات و ساختمان‌های ایمنی و تکنیکال بلاک جانبی و غیره است، رقمی حدود 150 میلیارد تومان بوده که تاکنون نزدیک به 64 میلیارد تومان اختصاص یافته که در صورت پرداخت به موقع اعتبارات دیگر پروژه‌های فرودگاه نیز به پایان می‌رسد.

مدیر کل فرودگاه‌های استان مازندران عنوان کرد: مجموع اعتبارات از ردیف اعتباری وزارت راه و شهرسازی تامین شده و تمام تلاش ما این است که مابقی اعتبارات را از طریق سفر هیات دولت به استان مازندران فراهم کنیم که در غیر این صورت وزارت راه و شهرسازی باید از ردیف بودجه‌یی خود آن را پرداخت کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار