حاج‌محمدرضا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

سهمیه "سوخت" 400 تومانی وسایل نقلیه ابطال نشده است/ "وسایل نقلیه فرسوده" تنها مشمولین ابطال کارت سوخت

رئیس جایگاه‌داران سوخت کشور گفت: تنها سهمیه سوخت 400 تومانی خودروها و موتور سیکلت‌های فرسوده قبل از اجرای افزایش قیمت ابطال شده است و این موضوع ربطی به گران شدن قیمت سوخت و سهمیه جدید ندارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در چند روز گذشته اکثر دارندگان وسایل نقلیه با تماس های مکرر اظهار داشتند که سهمیه 400 تومانی کارت سوختشان ابطال شده است این درحالی است که این افراد ادعا داشتند که وسایل نقلیه آنها هیچ گونه مشکلی در زمینه فرسوده بودن و آلایندگی ندارد. در همین راستا سعی کردیم موضوع را از طریق مسولان پیگیری کنیم.

بیژن حاج‌محمدرضا در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در خصوص ابطال سهمیه سوخت 400 تومانی خودروها و موتورسیکلت ها اظهار داشت: تنها سهمیه بنزین 400 تومانی خودروها و موتور سیکلت‌های فرسوده قبل از اجرای افزایش قیمت ابطال شده و این موضوع ربطی به گران شدن قیمت سوخت و واریز سهمیه جدید ندارد.

وی تصریح کرد: این موضوع از اردیبهشت سال قبل اجرایی شده است و هم اکنون نیز ادامه دارد.

رئیس جایگاه‌داران سوخت کشور تاکید کرد: حذف سهمیه سوخت خودروهای فرسوده با مصوبه شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران و ستاد سوخت انجام شده است.

حاج‌محمدرضا خاطرنشان کرد: کسانی که به بنا دلایلی سهمیه کارت سوختشان با فرسوده بودن خودرو و موتورسیکلت مغایرت دارد می توانند به سامانه شرکت ملی پخش فراورده های نفتی مراجعه کنند و مشکل خود را برطرف نمایند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بدبخت
۱۰:۲۳ ۱۱ تير ۱۳۹۳
خدا سزای ظلم را می دهد مگه تمام خودروهای فرسوده آلوده کننده هستند
صاحبان این خودروها اگه پول داشتند خودرو چند ده میلیونی می خریدند حالا باید بنزین 1000تومنی بزنند خدا سزا تون را بده ظالم فقط شمر نیست
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا صادقی
۰۳:۵۷ ۱۱ تير ۱۳۹۳
دولت از انحصار سوخت سوئ استفاده می کند کشوری که روی نفت خوابیده وبنزین تولیدی آن کیفیت آب را هم ندارد قطره چکانی به مردم بدبخت می فروشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
موتورسیکلت من مدلش 84 بود و10سالم نشد ه بود پس چرا سهمیشا سوزوندید!!!
Iran (Islamic Republic of)
غلامی
۰۷:۵۰ ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
با سلام
ضمن عرض خسته نباشید حضور پرسنل خبرگزاری محترم
به استحضار می رساند که در خصوص ابطال کارت که جناب حاج محمد رضا می فرمایند که قبل از اجرای فاز دوم هدفمندی این اقدام صورت گرفته به عرض می رساند که اتفاقا ابطال خیلی از کارتها در پایان اردیبهشت ماه همین سال یعنی همان روزی که این خبر مصاحبه با ایشان درج نموده اید ابطال شده اند
مثلا به عنوان نمونه کارت سوخت موتور سیکلت اینجانب در تاریخ 25 اردیبهشت ماه مورد استفاده قرار گرفت و هیچ گونه ایرادی نداشت ولی در روز یکم خرداد ماه که جهت دریافت بنزین به جایگاه مراجعه کردم با خطای " کد 25" مواجه شدم که بعد از حضور یکی از پرسنل آن جایگاه پمپ بنزین ایشان می گفت مثل اینکه امروز کارت ها را ابطال کرده اند و به گفته ای ایشان بسیاری از موتور سیکلت ها که امروز مراجعه نموده اند با این مشکل مواجه شده اند.
من از خبر گزار محترم عاجزانه خواهشمندم با پیگیری این مشکل را برطرف نمایند . ضمن اینکه در خصوص اینکه موتور سیکلت های 10 ساله را رده خارج نموده اند نیز د رصورت امکان گزارشی از افراد فنی تهیه نمایید تا برای تصمیم گیرندگان این قضیه نیز مشخص گردد که واقعا این موتورهای هوندای که 10 -12 سال عمر دارند رده خارج نیستند که هیچ از موتورهای نوی که الان در بازار موجوند از لحاظ کیفیتی و از لحاظ آلایندگی بسیار بهتر می باشند .
با تشکر
لطفا با پیگیری این امر و انشاء الله رفع آن موجب کاهش دغدغه ای از مردم باشید و حتی در صورت امکان د راین خصوص که چرا موتورسیکلت های هوندایی که خیلی بهتر از موتورسیکلت های نوی جدید کار می کنند با 10 - 12 سال رده خارج کرده اند نیز باشید زیرا واقعا غیر منطقی است .
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۲۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
چیزی به کسی بخشی باز مجوی / دل ز اندیشه ی آن پاک بشوی.
بنزین های شارژ شده صاحب داشت و حق نداشتند باطل کنند باید پس از این تاریخ بنزینی در کارت های وسایل فرسوده شارژ نمی شد نه اینکه بنزین شارژ شده در گذشته را بسوزانند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
سهمیه "سوخت" 400 تومانی وسایل نقیله ابطال شده است...

میگن نشده، شما باور نکن.... برای بعضی ها که 300 تا داشتن رفته
Iran (Islamic Republic of)
ﻣﺮﺗﺼﻲ
۲۳:۵۵ ۰۸ تير ۱۳۹۳
ﻣﻦ ﻓﻘﻄ ﻳﻪ ﻣﻮﺗﻮﺭ ﺩاﺭﻡ
560 ﻟﻴﺘﺮ ﺑﻨﺰﻳﻦ 400 ﺗﻮﻣﺎﻧﻲ ﺫﺧﻴﺮﻩ ﻛﺮﺩﻡ ﻛﻪ ﺗﺎﺑﺴﺘﻮﻥ ﺑﺮﻳﻢ ﻣﺴﺎﻓﺮﺕ.
اﻣﺎ ﺳﻮﺧﺖ..ﺧﻴﻠﻲ ﺭاﺣﺖ ﺳﻮﺧﺖ
ﺣﻴﻒ اﻳﻨﻬﻤﻪ ﺳﺮﻓﻪ ﺟﻮﻳﻲ...ﻭاﻗﻌﺎ ﺗﻮ اﻳﺮاﻥ ﻫﻴﭽﻲ ﺛﺒﺎﺕ ﻧﺪاﺭﻩ
ﻣﻴﻨﻮﻳﺴﻪ ﺧﻂﺎﻱ ﻛﺪ 25
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۰:۳۶ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
من بیچاره که پول ندارم یه موتور غیر فرسوده بخرم چه گناهی کردم که باید کارت این موتورم که مثل موتور صفر کار میکنه رو بسوزونند.به فکر مردم تنگدست باشید.
Iran (Islamic Republic of)
روزبه
۱۰:۱۸ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
هرجا که به نفعشون نباشه اطلاع رسانی نمی کنن
Germany
ناشناس
۰۹:۰۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
پرايد 85 مگر فرسوده است كه كل سهميه 400 توماني آن غيب شد !!!
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۸:۵۶ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام

بر فرض اینکه سهمیه جدیدی بنا به دلایلی که گفتید به وسایل از نظر شما فرسوده تعلق نگیره چرا ذخیره شده ها راباطل می کنید وباعث نارضایتی عمومی خصوصا اقشار آسیب پذیر می شوید.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۸:۵۲ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام

بر فرض اینکه سهمیه جدیدی بنا به دلایلی که گفتید به وسایل از نظر شما فرسوده تعلق نگیره چرا ذخیره شده ها راباطل می کنید وباعث نارضایتی عمومی خصوصا اقشار آسیب پذیر می شوید.
Iran (Islamic Republic of)
ali
۰۸:۴۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
يك مرد پيدا نميشه حق مارو بگيره
خبر نگار محترم خوابي
اولا چرا ذخيره رو سوزوندن نبايد شار‍ مي كردن نه اينكه بسوزونن
اين دست درازي مسلم به مال مردمه
تكليف موتور ها ما چي ميشه
لطفا پيگيري كنيد تا مصوبه باطل بشه
داد رعيتي كه تنها عايدي مستقيمش از بيت المال همون 25 ليتر بنزين بوده رو درآوردن