معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان:

تمامی کادر مربی گری تیم های ملی بانوان در رده های مختلف را زنان متخصص تشکیل می دهند

معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: با توجه به توانمندی های زن مسلمان ایرانی در عرصه های ورزش، تمامی کادر مربی گری تیم های ملی زنان را در رده های مختلف را بانوان متخصص ایرانی تشکیل می دهند

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران رباب شهریان اظهار داشت: خوشبختانه امروز در وضعیتی هستیم که زنان مربی ایران با گذراندن دوره های مختلف بین المللی و دانش افزایی در رشته های مختلف نه تنها نیاز فنی تیم های داخلی را تامین می کنند بلکه موقعیتی برای آنان ایجاد شده که در عرصه مربی گری بین المللی هم فرصت حضور پیدا نمایند.

شهریان این موضوع را به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در  ارتقای توانمندی های زنان ایران در عرصه ورزش دانست.

وی در ادامه به توجه ویژه وزیر ورزش و جوانان نسبت به ورزش زنان اشاره کرد و گفت: دکتر گودرزی در تمامی جلسات خود با مدیران کل ورزش و جوانان استان ها و روسای فدراسیون ها به اختصاص بودجه به فعالیت های زنان بر اساس برنامه محوری تاکید می کند.

معاون امور ورزش بانوان خاطرنشان کرد: دکتر گودرزی این نوید را داده است که مسابقات قهرمانی کشور به خصوص در رده سنی جوانان در رشته های مختلف بانوان برگزار شود. درجلسه روز گذشته وزیر با مسوولان ورزش بانوان استان ها نیز به این نکته تاکید بسیار شد. 

شهریان در همین ارتباط افزود: با نگاه ویژه دکتر گودرزی بودجه بیشتری به بانوان اختصاص یافته است و ورزش زنان کشور در حال حاضر سیر صعودی د رتمامی بخش ها اعم از حرفه ای، ‌قهرمانی و همگانی به خود گرفته است.

وی در پاسخ به این سوال که برای حضور موفق زنان در بازی های آسیایی اینچئون چه تدابیری اندیشیده اید گفت: در بخش آماده سازی زنان در رشته های مختلف با توجه به فواصل زمانی برنامه های متعددی در نظر گرفته شده است.

شهریان ادامه داد: این برنامه ها و اردوهای تدارکاتی به صورت منظم تا بازی های آسیایی اینچئون در تمامی رشته هایی که زنان ما حضور دارند برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار