دریادار سیاری:

جاسک در مسیر پیشرفت و آبادانی قرار گرفته است

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: شهرستان بندری جاسک به همت نیروی دریایی ارتش در مسیر پیشرفت و آبادانی قرار گرفته است.

به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، "امیر دریادار دکتر حبیب الله سیاری" در جمع کارکنان وظیفه منطقه دوم ولایت نیروی دریایی ارتش در جاسک اظهار داشت: شهرستان بندری راهبردی جاسک یکی از مهم ترین مناطق کشور است که تا چند سال قبل به آن توجه خاصی نمی شد ولی به فرمان مقام معظم رهبری و به همت نیروی دریایی ارتش در مسیر پیشرفت و آبادانی قرار گرفته است.
 
وی افزود: اثر گذاری نیروی دریایی در آبادانی این مناطق بسیار بارز و مشخص است و افتخار نیروی دریایی است که طلیعه دار حرکت در راه آبادانی و توسعه سواحل مکران در اجرای تدابیر مقام معظم رهبری بوده است.
 
فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه با اشاره به نقش و جایگاه بالا کارکنان وظیفه در بدنه این نیرو، خاطر نشان کرد: درصد بالایی از نیروی انسانی نیروی دریایی کارکنان وظیفه هستند که بسیار ارزشمند و مفید عمل می کنند پس ارزش خدمت و کار خود را بدانید.
 
وی ادامه داد: حضور و توانمندی شما باعث شده است که دشمنان ما فکر تعرض به خاک و این میهن را نداشته باشند.
 
سیاری خطاب به کارکنان وظیفه منطقه دوم دریایی ولایت گفت: میزان اثر گذاری شما در امور کشور بالاست چرا که شما در بهترین منطقه از کشور و برای آبادانی و دفاع از دین، مرز، ناموس و شرف خود خدمت می کنید.
 
وی تصریح کرد: شما کارکنان وظیفه پیشرو جوانان کشور و ادامه دهنده راه شهدا هستید و هر افتخاری که در نیروی دریایی به دست می آید قسمتی از این افتخارات متعلق به شما و ثمره زحمات و تلاش های شماست.
 
در پایان  از تعدادی از کارکنان وظیفه نمونه با اهداء هدایا و لوح سپاس تقدیر شد.
 
گفتنی است بعد از این مراسم، نمایشگاه کتاب به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش در منطقه دوم ولایت افتتاح شد.
 
این نمایشگاه به همت عقیدتی سیاسی این منطقه و به مدت یک هفته و با موضوعات مختلف و با تخفیف 30 درصدی کتب دایر شده است. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یاسین
۱۶:۴۷ ۰۲ خرداد ۱۳۹۳
اثر گذاری نیروی دریایی در آبادانی این مناطق بسیار بارز و مشخص است و افتخار نیروی دریایی است که طلیعه دار حرکت در راه آبادانی و توسعه در اجرای تدابیر مقام معظم رهبری بوده است.
آخرین اخبار