"به کجا چنین شتابان " به سحر رسید

مجموعه تلویزیونی "به کجا چنین شتابان" برای مخاطبان فرانسوی زبان تلویزیون ایران در اروپا و کشورهای فرانسوی زبان آفریقایی در حال پخش است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه بین المللی سحر، مجموعه تلویزیونی " به کجا چنین شتابان " که از تولیدات شبکه تهران است به سرپرستی زیرنویس رحمان رستم پور برای پخش از سیمای فرانسوی این شبکه زیرنویس شده و روی آنتن کانال 1 سحر است.

مجموعه تلویزیونی "به کجا چنین شتابان" بر اساس ترجمه لبخند نعمتیان و ویراستاری محمدرضا دلیریان به فرانسوی آماده شده است.

این سریال به کارگردانی ابوالقاسم طالبی و تهیه کنندگی حسن شکوهی تولید شده است و داستان آن روایتگر یک خانواده سنتی است که با مرگ پدربزرگ، حلقه فاميل گرد مادربزرگ شكل مي گيرد. او تلاش مي كند فرزندانش را ضمن سفارش به رعايت دين و اخلاق، با صميميت و دوستي دور هم جمع كند. پسر او هاتف، اختلاف ديرينه اي با فريدون داماد خانواده دارد و از فساد مالي او رنج مي برد از این رو به پسرش يونس نسبت به نزديك شدن به فريدون هشدار مي دهد اما يونس كه در آرزوي رسيدن به ثروت و زندگي پرتجمل است، جذب شركت ساخت و ساز فريدون مي شود و ... . در این مجموعه تلویزیونی؛  بابک حمیدیان، آهو خردمند، رضا رویگری، نگین صدق گویا، بهروز بقايي و ... به ایفای نقش پرداخته اند.
 
مجموعه تلویزیونی " به کجا چنین شتابان " در 48 قسمت هر روز از ساعت 9:30 به وقت تهران به مدت 45 دقیقه برای مخاطبان سیمای فرانسوی شبکه جهانی سحر پخش می شود.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار