بیاتیان:

دولت اجازه دهد خودروساز خود نبض بازار را به دست گیرد

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید کنترل و نظارت دقیق بر بازار خودروسازی داشته باشد، اما اجازه دهد خودروساز خود نبض بازار را به دست گیرد.

سید محمد بیاتیان، عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: خودروسازان معتقدند که سال‌های قبل قرار بود از دولت تسهیلاتی دریافت کند و به اعتبار این تسهیلات به سرمایه‌گذاری پرداختند، تسهیلاتی که هیچ گاه عملی نشد و این حوزه را با مشکل مواجه کرد.
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر اینکه دولت باید در کنار کنترل و نظارت دقیق بر بازار خودروسازی اجازه دهد خودروساز خود نبض بازار را به دست بگیرد، افزود: نظارت دولت در کنار تنوع در تولید، تعیین قیمت‌ها، حضور در بازارهای داخلی و بین‌المللی و ورود تولیدکنندگان خارجی به کشور، می تواند بازار خودرو را رقابتی کند. 

نماینده مردم بیجار و گروس در مجلس تصریح کرد: ما در عرصه خودروسازی اشتغال بسیار بالایی داریم اما خودروهای ما هیچ یک به طور صد در صد خودرو ملی نیست و باید کوشش کنیم محصولاتی را روانه بازار کنیم که به غیر از کیفیت صاحب ویژگی‌های منحصر به فرد نیز باشد.
 
بیاتیان ادامه داد: این مسئله اعتقاد خودروسازان نیز است به شرط آنکه بایدها و نبایدهای موجود مرتفع شود البته این مهم در ابتدای امر ممکن است تا مدتی صنعت خودروسازی را دچار رکود و ایستایی کند اما مطمئنا به روند صعودی خواهد رسید.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: دولت ، بازار ، خودرو ، نظارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۰۱ خرداد ۱۳۹۳
تا حالا مگه غیر از این بوده؟.......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۰۱ خرداد ۱۳۹۳
این نماینده محترم یکدفعه بگه خودروساز خودش هرکاری خواست بکنه...
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد
۰۹:۴۹ ۰۱ خرداد ۱۳۹۳
منم قبول دارم باید خودرو ساز خودش نبض بازارو به دست بگیره البته شما باید تعرفه ورود خودرو خارجیم برداریم ببینیم این نبض که فرمودینو خودرو ساز می تونه پیدا کنه وگرنه تعرفه صدرصد ببندین بعدم خودرو داخلیم بدین دست خودرو ساز دیگه نبض گرفتن نداره که
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۰۹:۲۱ ۰۱ خرداد ۱۳۹۳
نبض بازلر را در اختيار بگيرند وملت را بيچاره وخونشان را در شيشه كنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۰۱ خرداد ۱۳۹۳
دولت اجازه دهد قیمت پراید را به 50 میلیون تومان می رسانیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۰۱ خرداد ۱۳۹۳
یه دفعه بگو دولت اجازه بده خودروسازان خودشون مردمو بکشند.................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۰۱ خرداد ۱۳۹۳
مگه الان کی تصمیم میگیره؟؟؟؟؟
چرا در حالی که در داخل کشور مردم برای دریافت خودرو چندین ماه تو نوبت نگه داشته میشن اینهمه هودرو صادر میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
persia
۰۲:۰۰ ۰۱ خرداد ۱۳۹۳
در صورتی باید قیمت خودرو به عهده خودروسازان باشد که تعرفه گمرکی پایین بیاید تا خودروسازان خودروهای با کیفیت تولید کنند و بازار رقابتی شود. اگر غیر این باشد و قیمتگذاری دست خودروسازان بیافتد مطمئن باشید که قیمت خودروها بسیار بالا خواهد رفت.مثلا پراید حداقل 30میلیون تومان خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۰۱ خرداد ۱۳۹۳
الهی ماشیناتون همش رو دستتون باد کنه همه ورشکست بشین که پراید 7میلیونی شده21 میلیون!مردم پول از تو جوب بیارن ابوطیاره بخرن؟!
آخرین اخبار