اخبار تیم فوتبال استقلال؛

شانس مباشری به صفررسید/گلایه شدید قلعه نویی از کمپ حجازی به مدیر عامل

قرار است عصر یکشنبه جلسه اعضای هیات مدیره استقلال برای انتصاب برخی اعضا در باشگاه تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یک مقام آگاه: افشارزاده به عنوان مدیر عامل تیم استقلال در نظر دارد که به برخی از انتصاب‌ها را انجام دهد و بر اساس آن در باشگاه کار خود را آغاز کند زیرا وی روی اکثر نفراتی که در زمان فتح اله زاده در باشگاه فعال بودند نظر ندارد و تصمیم گرفته است که انتخاب‌های جدید داشته باشد.

گفتنی است؛ قرارشده که در این جلسه معاونان جدید استقلال و قائم مقام باشگاه از سوی مدیریت تیم استقلال انتخاب و معرفی شوند تا بصورت رسمی کار خود را برای نقل و انتقالات در استقلال آغاز کنند، زیرا مدیریت آبی‌ها اعلام کرده است که کار نقل وانتقالات را به مسئولان و معاونان خود می‌سپارد و به همین دلیل فرد مورد اطمینان وی باید در تیم مشغول شود.

از طرفی اعلام شده است که وی تنها روی جویباری برای ادامه همکاری نظر مثبت دارد و بحث حضور مباشری در تیم استقلال منتفی شده است.

** گلایه شدید قلعه نویی از کمپ حجازی به مدیر عامل؛ این رختکن است که ما داریم؟

امیرقلعه نویی خواستار حضور دائمی اعضای تیمش در کمپ حجازی است زیرا در این مکان راحتتر می تواند تمرینات را برگزار کند، اما از طرفی وی از شرایط کمپ ناراضی است و حتی اعلام کرده است که این وضعیت باید تغییر کند.

گفتنی است، امیرقلعه نویی از افشارزاده درخواست کرده است تا این مسائل و مشکلات را هرچه سریعتر حل و فصل کند زیرا با ادامه این وضعیت وی نمی‌تواند با اوضاعی ایده‌ال به کار خود ادامه دهد.

شایان ذکر است، قلعه نویی با حضور در رختکن استقلال از افشارزاده خواست تا از این رختکن دیدن کند و شرایط را مورد ارزیابی قرار دهد.

وی خطاب به افشارزاده گفت: این وضعیت رختکن کمپ است و این وضعیت باید در استقلال حاکم باشد؟ تیم بزرگ کشور امکانات کافی ندارد!

** اتفاقی که به دستور مسئولان باید انجام شود؛ استقلال باید 35 میلیارد درآمد زایی کند!

استقلال با اعضای هیات مدیره جدید کار خود را آغاز کرده است و حامی مالی آبی‌ها 20 میلیارد به استقلالی‌ها کمک می کند تا اقدامات اولیه آبی‌ها برای رسیدن به اهدافشان انجام شود.

گفتنی است، مسئولان در وزارت علاوه بر کمکی که به استقلالی‌ها داشتند از مسئولان جدید این تیم خواستند تا درخصوص رسیدن به اهدافشان برای اوضاع بهتر در استقلال به فکر درآمدزایی در این باشگاه باشند و این درآمد زایی باید به مرز 35 میلیارد تومان برسد تا اعضای تیم استقلال بتوانند با این درآمد و کمک و حمایت مسئولان بدهی‌های خود را پرداخت کنند و از طرفی نیز با آرامش به کار خود ادامه دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها: جدید ، جلسه ، منتفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار