داودی: کواچ نمی‌خواهد نوار بردهای ایران قطع شود/فرصت طلایی لیگ جهانی امسال را ازدست نمی‌دهیم

تیم ملی والیبال کشورمان روز جمعه نهم خرداد ماه نخستین دیدار را خود در مسابقات لیگ جهانی را برگزار خواهد کرد.

رحمان داودی، دریافت کننده تیم ملی والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بعد از مسابقات لیگ بلافاصله تمریناتتان را زیر نظر "حسین معدنی" و "چورا" آغاز و دنبال کردیم تا کواچ به تهران آمد با حضور وی در بازی دوستانه مقابل استرالیا حاضر شدیم، این سه دیدار برای والیبال ایران استارت خوبی بود تا به شرایط مطلوب و هماهنگی کامل دست پیدا کند.  
 
وی تصریح کرد: در بلغارستان و صربستان هم اردوها و بازی های بسیار خوبی داشتیم. این دیدارها برای هماهنگی بازیکنان بسیار خوب است و کادر فنی به نقاط ضعف و قوت تیم در این دیدارها به خوبی دست پیدا کرد.  
 
دریافت کننده قدرتی تیم ملی گفت: هدف ما از حضور در لیگ جهانی امسال و بازی هفته اول تکرار بردهای شیرین سال گذشته مقابل تیم ملی ایتالیا است.  
 
داودی در خصوص کواچ اظهار داشت: با وجود آن که با تاخیر به تیم ملی ایران پیوست ولی در این مدت کوتاه نشان داد که مربی با تجربه و با انگیزه‌ای است و نمی‌خواهد روند رشد والیبال ایران که در زمان ولاسکو به دست آمده قطع شود با توجه به این مساله و هماهنگی ملی پوشان ما در لیگ جهانی امسال بسیار پر قدرت ظاهر خواهیم شد.  
 
وی در خصوص پیش‌بینی‌اش از مسابقات لیگ جهانی امسال و عملکرد تیم ملی ایران گفت: ما امسال فرصت پیدا کردیم که جزو هشت تیم برتر جهان باشیم و این یک فرصت طلایی و خوب محسوب می‌شود این موضوع را قبول دارم که در گروه سختی قرار داریم ولی از این گروه پنج تیم به مرحله دوم صعود می‌کنند شانس ما برای صعود بسیار زیاد است اگر موفق به شکست تیمهای ملی ایتالیا و لهستان بشویم به فینال هم راه می‌یابیم.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: برد ، ایران ، کواچ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.