برنامه ويژه شبكه سحر شب مبعوث شدن پيامبر اعظم (ص)

برنامه "خانواده" سيماي آذري شبكه سحر در شب مبعث پيامبراكرم(ص) حال و هواي عيد گرفت.

به گزارشحوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، ، ويژه برنامه "خانواده " به تهيه كنندگي فرزانه ديبايي به مناسبت بيست و هفتم رجب المرجب سالروز به پيامبري رسيدن حضرت ختمي مرتبت (ص) به صورت ويژه به اين روز خواهد پرداخت.

اين برنامه داراي قسمت هاي مختلفي از قبيل حضور كارشناس، خواننده و شاعر بوده كه در بخش­هاي مختلف حال  و هواي شاد و جذابي به برنامه " خانواده " مي­‌بخشند.

نادر بابايي پژوهشگر مباحث ديني در اين برنامه به اهميت اين روز و جايگاه نبي مكرم اسلام در ميان پيامبران الهي مي‌­پردازد.

يعقوب پرتوي نيز به عنوان خواننده، قطعه ­هايي از موسيقي آذري مرتبط با اين روز خجسته را براي مخاطبان آذري زبان اجرا مي­نمايد. همچنين در اين برنامه نادر بابايي كه دستي در شعر نيز دارد بعنوان شاعر آذري زبان به شعرخواني در برنامه خواهد پرداخت.

ندا سام به عنوان مجري با كارشناس مدعو  به گفت‌وگو مي‌كند و برنامه را هدايت مي كند.

قهرمان نوراني عهده دار ترجمه همزمان اين برنامه است و يونس نوعي دستيار تهيه كننده بوده و ناصر اشكريز حق به عنوان تدوينگر برنامه " خانواده " همكاري مي‌كند.

ويژه برنامه " خانواده " به مناسبت برانگيخته شدن حضرت محمد صلوات الله عليه و آله و سلم به پيامبري، دوشنبه 5 خرداد از ساعت 19:30 به وقت تهران به مدت 55 دقيقه از آنتن سيماي آذري شبكه بين المللي سحر به روي آنتن خواهد رفت.


انتهای پیام/

برچسب ها: سیما ، شبکه ، سحر ، آذر ، برنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار