در شهرداری منطقه 19 انجام می‌شود؛

آموزش بازیافت ویژه کودکان جنوب پایتخت/ ساماندهی کانکس‌های بازیافت

مدیر اداره بازیافت شهرداری منطقه 19 از آموزش بازیافت ویژه کودکان و ساماندهی کانکس‌های بازیافت این منطقه خبر داد.

سعید دادپور، مدیر اداره بازیافت شهرداری منطقه 19 در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، گفت: اجرای طرح آموزش بازیافت ویژه کودکان در مهدکودک‌ها و خانه‌های اسباب‌بازی محلات 13 گانه منطقه 19 و ساماندهی کانکس‌های بازیافت در دستور کار اداره بازیافت شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح از خرداد ماه آغاز و تا پایان سال 93 به منظور گسترش فرهنگ تفکیک مواد بازیافتی از مبدأ و پسماندهای خشک و تر از مبدأ در دست اجرا است.
 
دادپور اظهار داشت: در این طرح کارشناسان آموزش بازیافت منطقه 19 با حضور در مهدکودک‌ها و خانه‌های اسباب‌بازی و اکیپ‌های اجرایی بازیافت با حضور در کانکس‌های بازیافت محلات 13 گانه این منطقه اقدام به آموزش بازیافت و ساماندهی کانکس‌های بازیافت خواهند کرد.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: آموزش بازیافت ویژه کودکان و مهدکودک‌ها و خانه‌های اسباب‌بازی، محلات 13 گانه منطقه 19،‌ نمایش تئاترهای عروسکی موزیکال بازیافت، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی بازیافت ویژه مربیان مهدکودک‌ها و خانه‌های اسباب‌بازی، توزیع بروشور، سی‌دی، کتابچه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و پکیج‌های آموزشی بازیافت، توزیع کیسه‌های بازیافت و مخازن بازیافت از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
دادپور خاطرنشان کرد: ساماندهی کیوسک‌های بازیافت محلات 13 گانه منطقه 19، شستشو کانکس‌ها و غرفه‌های بازیافت محلات 13 گانه منطقه 19، توزیع مخازن 60 و 120 لیتری و کارتن پلاست، توزیع بروشور و کیسه‌های بازیافت، آموزش چهره به چهره بازیافت، جمع‌آوری پسماندهای خشک شهروندان از کانکس‌ها و غرفه‌های بازیافت از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 19 است.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار