آمریکا از طریق اسرائیل مخفیانه به سراسر جهان فروش سلاح های هسته ای می فروشد

"گوردون داف" تحلیلگر امریکایی و سردبیر نشریه وترنز تودی در یادداشتی فاش کرد آمریکا از طریق اسرائیل مخفیانه به سراسر جهان فروش سلاح های هسته ای می فروشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پرس تی وی، "گوردون داف"  تحلیلگر امریکایی در یادداشت خود می نویسد ،در سال 2008، پلیس هوستون  خودروی "رولاند کارنبی" عامل  سیا ظاهرا به دلیل مسئله ترافیکی معمول متوقف کرد . چند ثانیه بعد ، "کارنبی" مرده بود.

 بازداشت عامل  سیا تحت هر شرایطی غیر قانونی است. قطعا آنها ممکن است هرنوع سلاحی حمل کنند ، در هر جا ، در هر زمان ، و از هر مقام اجرای قانون درخواست کمک کنند.

پس چرا این حادثه بخشی از یک گزارش اطلاعاتی به شدت طبقه بندی شده روسیه است ؟ آیا  دلیل آن می تواند ، شاید، این باشد که   کارنبی، که به طور مستقیم به جورج  دبلیو بوش رئیس جمهور سابق و رئیس سیا پاسخگو بود ، به قتل رسید تا شرکت  او در سرقت و فروش کلاهک های هسته ای آمریکا خاموش بماند ؟

 کارنبی بود گنجینه‌ای از اسناد سرقت و انتقال صدها کلاهک هسته ای از کارخانه پانتکس Pantex) ) در نزدیکی آماریلو ، تگزاس، را در اختیار داشت. سلاح هایی برای جداسازی قطعات  به آنجا فرستاده می شد از آنجا به اسرائیل  منتقل می شد و ، از آنجا، پس از نوسازی وتر و تازه شدن ، قطعات دوباره سرهم  شده  و پس از آن در سراسر جهان به فروش می رسد و یا در سفارتخانه ها و کنسولگری اسرائیل در سراسر جهان ذخیره می شود.

این گزارش روسیه یک دیدگاه بسیار متفاوت از 30 سال گذشته  را نشان می دهد.

****  دیمونا  
این گزارش نه تنها موجودی سلاح های هسته ای اسرائیل را تایید می کند بلکه به تشریح برنامه های حیله ونیرنگ و دزدی مورد نیاز برای حفظ اسرائیل   به عنوان یک قدرت هسته ای پس از آنکه تاسیسات آنها در دیمونا در سال1988 دچار یک " حادثه " بحرانی شد، می پردازد.
" دیمونا راکتور حرارتی 75 مگاواتی است  که از آن در فرانسه برای برنامه تولید سلاح های پلوتونیومی استفاده می شود.
 گوردون داف در ادامه مقاله خود به حادثه مذکور اشاره کرده و می نویسد، به دلیل استفاده بیش از حد اسرائیلی ها از راکتور دیمونا به عنوان یک راکتور زاینده سریع ، در اواخر دهه 80  در دوران  بوش اول (پدر) دیمونا  به دلیل حساسیت نوترون دچار " انفجار بخار " شد. این تعطیل امر عملیات این راکتور را برای سال های زیاد تعطیل  کرد تا زمانی که راکتور تعمیر شود.
 داف می افزاید می دانم راکتور دیمونا با قدرت بسیار کمی کار می کند و در حال حاضر به طور عمده برای تولید ایزوتوپ استفاده می شود. این موضوع اسرائیلی ها را مجبور کرد  برای ادامه برنامه هسته ای خود به ذخایر هسته ای سرقت شده از آمریکا روی آورد . "
این گزارش بسیار طبقه بندی شده روسیه ، ،که کارشناسان معتقدند ، برای نشان دادن نفاق آمریکا در وقایع اخیر اوکراین منتشر شده ، شرح تفصیلی ماجراهای های ترسناک است . اگر این فقط هشدار سرویس اطلاعاتی روسیه است ، مقامات آمریکایی ممکن است   از آنچه که ممکن است در آینده مطرح شود وحشت کنند.

***  زمینه 
رئیس بازنشسته ضد اطلاعات روسیه  در امور خاور میانه یک گزارش بسیار طبقه بندی شده که برای شرمسار کردن ایالات متحده طراحی شده و سرسپردگی آنها را به اسرائیل و همدستی آنها در اقدامات وسیع گسترش سلاح های هسته ای را نشان می دهد، منتشر ساخت.
در این گزارش ،  که با اطلاعات شوکه کننده ای همراه است و از حمایت اسناد تایید کننده فراوان از جمله برنامه های طبقه بندی شده تسلیحات هسته ای برخوردار است ،نشان داد که روسیه قادربوده است نه تنها در آزمایشگاه های سلاح های هسته ای آمریکا ، بلکه  در سازمان های امنیتی این کشور نیز نفوذ کند.

***  حادثه 11 سپتامبر
این گزارش  با حادثه11 سپتامبر آغاز می شود. 
 گزارش حاکی از آن است که "نوع ابزار هسته ای مورد استفاده در این حادثه یک نسخه اصلاح شده از توپ هسته ای W- 54است که ازمحل ذخایر مازاد آمریکا  که در دوران بوش / کلینتون به طور غیر قانونی صادر می شد ، بین سال های 1988 و 1998مخفیانه به اسرائیل داده شد.
تجزیه و تحلیل شیمیایی انجام شده رد پای کلاهک های شیمیایی / رادیواکتیو را در نمونه های گرفته شده "نقطه صفر" پس از حادثه 11 سپتامبر مشخص کرد. " 
بر اساس این گزارش ، حادثه 11 سپتامبر عملیات اسرائیلی بود که با بهرهگیری از باج خواهی از بوش پدر و پسر تسهیل شد ،  اسرائیل  آنها  را تهدید کرده بود که  مشارکت مالی شخصی آنها را در فروش 350 گلوله توپ هسته ای w54 ، که از طریق اسرائیل به فروش رسیده و بین چند کشور توزیع شده، افشا می کند.
گزارش روسیه بعد تشریح می کند که اعضای ناتو ، به ویژه انگلستان و فرانسه، در تمام مراحل شرکت داشتند. حادثه 11 سپتامبر پوششی برای طلای به سرقت رفته ، تقلب در سهام و غارت اقتصاد آمریکا بود. پسران بوش از " جنگ برای سود " سود بردند.

****  "چگونگی" وقوع  حادثه 11 سپتامبر
چندین نظریه  برای توضیح اثرات مرموز دیده شده  در نقطه صفر در حادثه 11 سپتامبر مطرح شده اند. در مقاله ای در وب سایت پرس تی وی، شواهدی گسترده ای  در مورد سرطان های همه گیر ناشی از قرار گرفتن در معرض مواد رادیو اکتیو مربوط  به حملات 11 سپتامبر ارائه کرد.
روسیه نه تنها یافته های پرس تی وی را تایید کرد ، آنها شواهدی درباره استفاده از سلاح های هسته ای ، (شواهدی از یک گزارش منتشر نشده بر اساس یافته های گروه آزمایشگاه های ساندیا  سازمان انرژی ) ارائه می کنند.
"فقط یک وسیله 2 کیلو تنی برای ویران کردن ساختمان ها مورد نیاز بود. دستگاه 2 کیلو تنی آتشی  به قطر 150تا 200 متر  با حرارتی بیش از 4000 درجه سانتیگراد تولید خواهد کرد. این میزان حرارت برای ذوب کردن تیرهای اصلی ساختمان و  سرنگون کردن آن کافی است.
آوار حداقل خواهد بود و در واقع تنها در محدوده نقطه صفر جای می گیرد. طی 72ساعت پس از انفجار تشعشعات به سطح قابل قبولی کاهش خواهد یافت. بیشتر آوار در گرد و غبار سیمان محبوس شد و در نتیجه باعث همه مرگ های اخیر ناشی از سرطانی شد که ما در حال حاضر در نیویورک می بینیم.
این گزارش جزئیاتی را بیان می کند که درهای گمانه زنی در مورد 9/11  را می بندد ، و به تئوری های توطئه  پایان می دهد، به ویژه، به یکی از وحشی ترین تئوری ها، داستان علمی- تخیلی که  توسط کمیسیون  حقیقت یاب11 سپتامبر رد شد اما باعث شد امریکا به جنون اسلام هراسی بیفتد.
فولاد ذوب شده و اکسید آهن و یا " نانو ترمیت "  محصول جانبی اشعه گاما بسیار بالا / نوترون  وارده به هسته مرکزی فولاد است. تشعشعات با مصرف کربن و سیلیکون در فولاد ، فولاد را به اکسید آهن تبدیل می کند . "
این مسئله عدم وجود ستون های فولادی را توضیح می دهد و سر نخ بسیار مهم برای "  تبخیر شدن " آنتن 20 تنی در بالای برج جنوبی است. انفجار رو به  بالای اشعه به معنای واقعی کلمه آن را بخار کرده است . فیلم درستی این مطلب را ثابت می کند .
بر اساس این گزارش  دامنه عملیات گسترش سلاح های هسته ای توسط بوش / چنی / اسرائیل ،فراتر از تصور است . در اینجا ، روسیه نه تنها  از دیک چنی معاون رئیس جمهور و" رام امانوئل" رئیس سابق کارکنان کاخ سفید  نام می برد بلکه از "تام کانتریمن" معاون فعلی وزارت خارجه هم نام می برد  ، به گفته منابع روسی، وظیفه او  مدیریت برنامه ای بود که سلاح های هسته ای  را به برزیل ، کره شمالی و جنوبی ، عربستان سعودی و تعدادی از کشورهای دیگر  بگستراند.
" توزیع غیر قانونی مواد هسته ای ایالات متحده به متحدان خارجی به اسرائیل محدود نمی شد. تقریبا همه متحدان ناتو هم در این شیادی دست داشتند.  بوش پسر/چنی تسلیحات هسته ای را به کشور خارجی می دادند تا آنچه را که می خواستند به دست آورند."تام کانتریمن ،یک عامل اسرائیلی است  که اکنون در وزارت امور خارجه  دولت اوباما مشغول کار است. رام امانوئل او را در این سمت گذاشت. "

***  فعال  سازی مجدد" سلاح های هسته مرده "
فقط سلاح های هسته ای که خراب شده بودند، اما می توانستند بازسازی شوند ، مورداستفاده اسرائیل بودند. گزارش روسیه به تشریح پایه و اساس انتخاب کلاهک W- 54 و جزئیات بیشتر در مورد  چگونگی تولید سلاح از " توده ضایعات هسته ای" امریکا می پردازد. "
" در طی یک دوره 10 تا 20 سال در مجموع بیش از 350 سلاح هسته ای به اسرائیل منتقل شد. نوع W- 54 با توجه طراحی آن مطلوبترین سلاح بود. در مقایسه با سایر طرح های سلاح ها دایره ای  باز سازی آن ساده تر است .
طراحی قرصی شکل سلاح W- 54   نسبت به سلاح استاندارد بیش از 1.5 برابر بیشتر پلوتونیوم دارد. 

*** نتیجه گیری
گوردون داف پس از ارائه برخی مطالب و توضیحات علمی در مورد پلوتونیوم در پایان اینطور نتیجه می گیرد که:
بر اساس گزارش روسیه ، اسرائیل  کلاهک های بازسازی شده W- 54 ، را  به عنوان سلاح اتمی کوچک ،در بمب گذاری های تروریستی  بالی ، لندن و برای از بین بردن سایت واکنش های هسته ای  فوکوشیما ژاپن استفاده کرد.
اسرائیل با استفاده از سلاح هایی ،که در سفارتخانه ها و کنسولگری سراسر جهان ذخیره شده ، و دوستان قدرتمند خود در آمریکا بدون داشتن تاسیسات تولید واقعی، توانسته است وضعیت ابرقدرت هسته ای  خود را ، تنها با استفاده از دزدان و خائنان، چیزی که با توجه به منابع روسی ما ، به نظر می رسد امریکا  هیچ کمبودی در آن ندارد، حفظ کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار