دریافت 53 شکايت تلفنی درارتباط با انتخابات رياست‌جمهوری مصر

عبدالغفار شکر نایب رئیس شورای ملی حقوق بشر مصر از دریافت 53 شکایت تلفنی در ارتباط با نحوه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی نیل مصر، این شبکه درخبری فوری به نقل از عبدالغفار شکر نایب رئیس شورای ملی حقوق بشر مصر از دریافت 53 شکایت تلفنی در ارتباط با نحوه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

همچنین وزارت کشور مصراعلام کرد خبری درباره انفجار یا عدم انفجار منتشر نکرده ایم. شبکه تلویزیونی نیل مصر به نقل از سخنگوی وزارت کشور مصر اعلام که خبر وقوع انفجار در مصر در زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری صحت ندارد. وی درباره انتشار شایعات در این کشور هشدار داد.

این شبکه افزود رأی دهندگان مصری در اکثر حوزه های رأی گیری حضور بسیار پرحجمی دارند و مشارکت مردم در انتخابات تاکنون گسترده بوده است اما در الغربیه از استقبال متوسط مردم خبر داده است.

این درحالیست که زنان پلیس برای نخستین بار برای تامین امنیت انتخابات در این کشور به خدمت گرفته شده اند. شبکه نیل همچنین از حضور ناظران اروپائی در انتخابات ریاست جمهوری این کشور در مناطق مختلف خبر داد.

خبرنگار شبکه نیل در منطقه مصر الجدیدة گفته است حضور زنان در این منطقه چشمگیرتر از حضور مردان بوده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار