هاشمی‌طبا در جمع خبرنگاران:

استفاده از بیت‌المال برای برگزاری همایش مکتب نیاوران فشار به بیت‌المال است

رئیس سازمان تربیت بدنی در دولت اصلاحات گفت: مسئولان برای برگزاری چنین همایشی حتما بودجه دولتی قرار نمی‌دهند در غیر اینصورت مسلما این امر یک فشار به بیت‌المال است.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "محمد هاشمی‌طبا" در حاشیه مراسم ختم "پدر سعید لیلاز" قائم مقام حزب کارگزاران سازندگی که در عصر امروز در مسجد نور تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اسلام به اعتدال‌گرایی گرایش دارد  و البته هرگونه تندروی در هر جای دنیا با هر گروهی وجود دارد.  
 
وی افزود: جریان اسلام و ائمه به عنوان جریان‌های اعتدال‌گرا و عقل‌گرا مطرح هستند.  
 
هاشمی‌طبا زمینه شکل‌گیری اعتدال در دولت یازدهم را این‌گونه عنوان و تصریح کرد: این مسئله از گذشته وجود داشته و امر جدیدی نیست چرا که به نوعی تبعیت از شیوه ائمه و پیغمبر اکرم(ص) است.  
 
عضو حزب کارگزاران سازندگی درباره تحقق شعار اعتدال در دولت یازدهم گفت: مسئولان درحال تلاشند و انشاءالله محقق شود.
 
هاشمی‌طبا درباره برگزاری همایش مکتب نیاوران تا 24 خرداد و استفاده از حقوق بیت‌المال تصریح کرد: مسئولان برای برگزاری چنین همایشی حتما بودجه دولتی قرار نمی‌دهند در غیر اینصورت مسلما این امر یک فشار به بیت‌المال است.  
 
وی به تأثیر برگزاری چنین همایش‌هایی برای انتخابات مجلس آینده گفت: دولت دخالتی در این مسئله ندارد اما به عنوان اشخاص حقیقی می‌توانند از این شرایط استفاده کنند و البته نباید امکانات دولتی را در چنین همایش‌هایی استفاده کند. 

انتهای پیام/  
 
 

برچسب ها: نیاوران ، تحقق ، شعار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار