آخرین تمرین در صربستان با چاشنی عصبانیت کواچ

آخرین تمرین تیم ملی والیبال ایران در صربستان در حالی برگزار شد که اسلوبودان کواچ بارها با عصبانیت نکات مورد نظرش را به بازیکنان گوشزد می کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، آخرین تمرین تیم ملی کشورمان پیش از سفر به ایتالیا از ساعت 15:30 به وقت محلی در بلگراد آغاز شد.

در آغاز این تمرین کواچ چند دقیقه با بازیکنان صحبت کرد و درحالی که بسیار عصبانی بود درباره اشتباهات آنها در دیدارهای تدارکاتی حرف می زد.

سرمربی تیم ملی کشورمان که تاکید زیادی بر حمله با توپ های بلند در هنگامی که دریافت مطلوب نیست دارد بخش مهمی از تمرین امروز را نیز به این مسئله اختصاص داد.

موضوع دیگری که کواچ بر آن تاکید دارد، دفاع در حالی است که دریافت عقب زمین تیم حریف دچار مشکل شده است و دو یا سه مدافع ایران می توانند مقابل مهاجم حریف قرار بگیرند.

بوبو در صحبت های آغازین خود که از صحبت کردن بازیکنان در طول بازی بسیار عصبانی بود به ناکامی چند باره دفاع سه نفره ایران مقابل اکساندر آتاناسویچ در مسابقه تدارکاتی مقابل صربستان اشاره کرد و گفت: فکر نکنید که او بازیکن خارق العاده ای است زیرا قبلا مقابل این بازیکن قرار گرفته اید و به پیروزی رسیده اید.

وی ادامه داد: شما از نظر تکنیکی از همه بازیکنان بهتر هستید پس باید تلاش کنید تا اشتباهات خود را کم کنید.

در طول تمرین نیز تاکید کواچ روی اسپک با توپ های بلند و رفع اشتباهات دفاع سه نفره و دو نفره بود و بازهم بارها سرمربی تیم ملی کار بازیکنان را با عصبانیت قطع می کرد تا اشتباهات آنها را گوشزد کند.

در پایان تمرین نیز کواچ یک بار دیگر برای بازیکنان حرف زد و به آنها گفت: تنها بازیکنی که در مسابقات تدارکاتی دو بازی پیاپی خوب کار کرد سامان فائزی بود که بسیار جوان است و دیگران یک روز خوب بودند و یک روز دیگر بد.

تیم ملی والیبال ایران ظهر فردا برای رویارویی با ایتالیا در لیگ جهانی 2014 راهی تریسته می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار