اصفهان/

ارسال450 مقاله به بیستمین همایش سراسری باروری و ناباروری ایران

حدود 450 عنوان مقاله علمی به بیستمین همایش سراسری انجمن علمی تخصصی باروری و ناباروری ایران ارسال شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان دبیر بیستمین همایش سراسری انجمن علمی تخصصی باروری و ناباروری ایران گفت: از بین مقالات رسیده حدود 395 مقاله پذیرش شده است.
عطا الله قهیری افزود: از بین مقالات پذیرش شده حدود 130 مقاله به صورت سخنرانی و بقیه به صورت پوستر ارائه می شود.
وی هدف از برگزاری این همایش را ارتقاء سطح آگاهی متخصصان این رشته، با خبر شدن از آخرین دستاوردهای روز ایران و دنیا در زمینه باروری و ناباروری و تبادل تجربیات توانمند ساز عنوان کرد.
این متخصص زنان و مامایی (ناباروری) گفت: با توجه به پیشرفت های گسترده در زمینه فناوری باروری آزمایشگاهی، در این گردهمایی سعی می شود تا به همه بخش های این علم کاربردی از جمله موارد درمانی، اخلاقی و پژوهشی پرداخته شود.
قهیری محورهای مورد بحث در همایش را ناباروری زنان، ناباروری مردان، اندرولوژی(طب تولید مثلی مردان)، آزمایشگاه مرکز تخصصی ناباروری (ART)، جنین شناسی، ژنتیک، سلولهای بنیادی، مباحث مامایی و پرستاری، حفظ باروری و اخلاق در ناباروری اعلام کرد.
وی به ارائه و معرفی چند روش نوین درمان ناباروری در بیستمین همایش سراسری باروری و ناباروری ایران اشاره و اظهار کرد: بسیاری از فعالیت ها و روش های ایران در این زمینه در دنیا منحصر به فرد است.
این متخصص، جایگاه ایران در زمینه درمان ناباروری را در سطح دنیا بسیار خوب ارزیابی و تاکید کرد: ما از آزادی عمل در رابطه با مسائل مذهبی و فعالیت های علمی برخورداریم.
در این همایش شش کارگاه آموزشی نیز با همکاری پژوهشکده زیست فناوری پژوهشگاه رویان، انجمن باروری و ناباروری ایران و انجمن جنین شناسی و بیولوژی تولید مثل ایران برگزار می شود.

گفتنی است بیستمین همایش سراسری انجمن علمی تخصصی باروری و ناباروری ایران روزهای 21 تا 23 خرداد امسال در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می شود./س


 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.