ارومیه/

جذب سرمایه‌گذار در مجموعه تفریحی شهربازی سلماس

فرماندار سلماس گفت: با تلاش و رایزنی فراوان و کارشناسی‌های انجام یافته سرمایه‌گذار معتبر در مجموعه تفریحی شهربازی سلماس جذب و به کارگیری شده است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، مرتضی نظری ضمن بازدید از جریان بازسازی و بهسازی مجموعه تفریحی شهربازی سلماس اظهار داشت: اولویت خانواده‌ها و شهروندان برای استفاده از امکانات تفریحی سالم بوده و شهرداری و مجموعه مدیریت شهری در راستای ایجاد فضای سالم و مطمئن برای اوقات فراغت مردم شبانه‌روز تلاش می‌کند.

نظری تصریح کرد: امید است با تکمیل و تجهیز این مجموعه به وسایل تفریحی پیشرفته و استاندارد بتوانیم رضایت عموم همشهریان را فراهم کنیم.

وی از شهرداری خواست با ایجاد امکانات و تجهیزات لازم برای اسکان مراجعین به مجموعه شهربازی نیز تدابیری اتخاذ تا خانواده‌ها بتوانند با خیال آسوده و آرامش خاطر از وسایل تفریحی برای پرکردن اوقات فراغت خود استفاده کنند.

در این بازدید محمد رحیمی شهردار سلماس گفت: با تلاش و رایزنی فراوان و کارشناسی‌های انجام یافته سرمایه‌گذار معتبر در این مجموعه جذب و به کارگیری شده است.

شهردار سلماس افزود: تا اواسط ماه جاری فاز اول برای بهره‌برداری آماده و در مراحل بعدی با سرمایه‌گذاری نزدیک به 10 میلیارد ریال با مشارکت بخش خصوصی شاهد تحول عظیمی در فضای تفریحی به ویژه در مجموعه شهربازی و دیلمان باغی سلماس و در ادامه در سایر پارک‌ها از جمله پارک ملت و پارک شهید چمران خواهیم بود.

شایان ذکر است مدتی بود مجموعه تفریحی شهربازی سلماس به دلیل فاقد استاندارد بودن وسایل تفریحی موجود در این مجموعه کاملاً تعطیل بوده و شهروندان سلماس برای استفاده و پر کردن اوقات فراغت خانواده و فرزندان خود به شهرهای همجوار عزیمت می‌کردند.

برچسب ها: سلماس ، فرماندار ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.