معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18، از توسعه امکانات تفریحی و رفاهی کودکان در این منطقه خبرداد.

عشرت شایق معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح توسعه امکانات تفریحی و رفاهی کودکان در محلات 16 گانه منطقه 18 به عنوان مهم‌ترین و شاخص‌ترین طرح در دستور کار معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه قرار دارد. 

وی ادامه داد: این طرح به منظور ارتقای سطح سلامت و رفاه حال کودکان و نوجوانان در محلات 16گانه منطقه 18 از خرداد ماه سال 93 در دست اجرا است.  

شایق اظهار داشت: در این طرح معضلات و مشکلات تفریحی و رفاهی کودکان و نوجوانان در محلات 16گانه منطقه 18 شناسایی و اقدامات لازم در این خصوص خواهد شد.  

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: توسعه امکانات رفاهی و تفریحی کودکان و نوجوانان در محلات 16 گانه منطقه 18 شناسایی معضلات و مشکلات، امکانات رفاهی و تفریحی کودکان و نوجوانان از اقدامات اجرایی این طرح است.  

شایق خاطر نشان کرد: تأمین امکانات رفاهی و تفریحی مهد کودک‌ها، خانه‌های سلامت، سراهای محلات، مرکز ورزشی، تفریحی، آموزشی و فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان، بهسازی وسایل بازی کودکان در بوستان‌های منطقه 18، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی ویژه کودکان و نوجوانان، برگزاری اردوهای آموزشی، تفریحی و گردشگری، تأمین اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در تابستان از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است. 

انتهای پیام/  
 

برچسب ها: توسعه ، شهرداری ، کودکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار