اسوشیتدپرس: انتظار می‌رود بشار اسد پیروز انتخابات شود

خبرگزاری اسوشیتدپرس در گزارشی درباره انتخابات ریاست جمهوری سوریه نوشت که به انتظار می‌رود "بشار اسد"رئیس جمهور کنونی سوریه، برای یک دوره 7 ساله رئیس جمهور شود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اسوشیتدپرس، خبرگزاری آمریکایی اسوشیتدپرس در گزارشی درباره انتخابات آتی ریاست جمهوری در سوریه نوشت: به طور گسترده‌ای انتظار می‌رود "بشار اسد""رئیس جمهور کنونی سوریه، برای یک دوره 7 ساله و برای سومین دور متوالی رئیس‌جمهور سوریه شود.

نویسنده این مقاله تأکید کرد: از هم اکنون مشخص است که همان مردی که تاکنون رییس جمهور سوریه بوده است، در این انتخابات پیروز خواهد شد. 

این خبرگزاری در ادامه مدعی شد: در عین حال این انتخابات، به غیر از اهمیت آن برای شخص بشار اسد، به عنوان ابزاری دیپلماتیک در خدمت متحدان اسد، به خصوص روسیه و ایران خواهد بود. 

این منبع مدعی شد: از همین‌رو، برگزاری انتخابات برای این کشورها و همچنین بشار اسد، بسیار حیاتی است.
 
این هفته شورای امنیت سازمان ملل قرار است نشست دیگری درباره ارسال کمک‌های انسان دوستانه به شهروندان غیرنظامی سوری، برگزار کند. البته طبق معمول، مناقشات درباره نحوه جمله بندی‌ها و استفاده از کلمات و واژه‌ها در متن این بیانیه یا قطعنامه‌ی سازمان ملل درباره سوریه، میان روسیه و چین از یک سو و آمریکا و متحدانش از سوی دیگر درخواهد گرفت. در نهایت، لحن این قطعنامه باید آنقدر آرام و نرم باشد که روسیه آن را وتو نکند. 




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار