ساری /

خسارت سیلاب به 50 هکتار از شالیزارهای ساری

سرپرست مدیریت بحران مازندران گفت: بارندگی و سیلاب پنجشنبه گذشته در مجموع به 50 هکتار از زمینهای شالیزاری و 10 روستای کیاسر مرکز استان خسارت وارد کرده است.

زرودی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری با بیان اینکه در حوزه آمل و کیاسر دچار سیلاب بودیم افزود: در بخش چهاردانگه ساری علاوه بر آبگرفتگی زمینهای حاشیه رودخانه، سردهنه های کشاورزی نیز دچار خسارت شد و دهنه پل ها نیز مسدود شده بود.

وی تصریح کرد: این حادثه که در دو حوزه سپید رود و تجن رخ داده بودف سبب قطع راه ارتباطی دو روستا شده بود که در همان روز پنجشنبه نسبت به بازگشایی آن اقدام شده است.

سرپرست مدیریت بحران مازندران گفت:همچنین این حادثه به مزارع 10 روستای حوزه سپید رود خسارت وارد کرده است که کارشناسان بخش کشاورزی در حال برآورد هستند.

زرودی افزود: در بخش چهاردانگه کیاسر 10 روستا متاثر از سیل شدند که از همان لحظه بروز حادثه نیروهای امدادی به منطقه اعزام شدند.

وی یادآور شد: در این حادثه در مجموع 10 راس گوسفند در روستای چهار رودبار تلف شدند و در حوزه آبریز تجن نیز 36 روستا متاثر از سیل شدند که به بندها و سردهنه های کشاورزی آسیب وارد شد که با کمک کشاورزان مرمت آن آغاز شده است./ش/ن

برچسب ها: خسارت ، سیلاب ، شالیزار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.