امیر سرتیپ عزتی:

ابرقدرت‌ها از توان دفاعی سپاه پاسداران در هراسند

معاون هماهنگ كننده وزارت دفاع ‌ با بيان اينكه ‌امروز ابرقدرت‌ها از توان دفاعی سپاه پاسداران در هراسند، گفت:‌ ‌ايران اسلامی و نيروهای مسلح كشورمان به بركت فرماندهی راهبردی حضرت امام خامنه‌ای در اوج قدرت و اقتدار است‌‌.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، امیر سرتیپ دکتر "نصرالله عزتی" در جمع کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع به مناسبت روز پاسدار و سالروز میلاد امام حسین (ع) با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار اظهار داشت: بعد از انقلاب اسلامی کسانی که تمسک به فرهنگ عاشورا و سیره و روش حضرت سید الشهدا (ع) با تمام وجود از انقلاب اسلامی حفاظت و حراست‌ کردند پاسداران انقلاب اسلامی بودند و نامگذاری میلاد امام حسین (ع) به روز پاسدار تقارن بسیار شایسته‌ای از سوی امام راحل عظیم‌الشان بود.

وی با بیان اینکه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با حفظ و تثبت ارتش جمهوری اسلامی ایران و دستور تشکیل سپاه پاسداران دشمنان قسم خورده نظالم اسلامی را ناامید کردند، افزود: امام خمینی (ره) با حفظ ارتش و تشکیل سپاه پاسدار از‌ بازوان قدرتمند نظام اسلامی را در مقابله با بحران‌های متعدد طراحی و آینده‌نگری کردند. ‌

امیر سرتیپ عزتی ‌با بیان اینکه بعد از انقلاب و ناکامی دشمنان علیه جمهوری اسلامی، آنان به درگیری‌های داخلی و تجزیه کشور روی آوردند، تصریح کرد: دشمنان با راه‌اندازی جنگ داخلی در کردستان، قائله گنبدکاووس، خلق عرب و... به دنبال تجزیه و اضمحلال انقلاب اسلامی از ‌داخل بودند، اما با وجود‌ نهال نوپای سپاه و رشادت غیورمردان سپاه پاسداران ‌و با در دست گرفتن میدان عمل و کسب تجربیات ارزشمند در مقابله با دشمنان در عرصه‌های مختلف مانع از تجزیه کشور گردیده و ‌توطئه دشمنان یکی پس از دیگری با ‌شکست مواجه شد.

معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع با یادآوری دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: عراق با حمایت استکبار جهانی با تصور باطل عدم آمادگی ملت ایران و نیروهای مسلح، ‌ به ایران‌ حمله کرد‌، اما با رهبری‌های حکیمانه امام راحل و برادری و هبستگی رزمندگان ارتش و برادران سپاه، هسته اصلی مقاومت شکل گرفت و عملیات‌های متعدد علیه دشمنان برنامه‌ریزی شد.

وی با بیان اینکه بنی‌صدر مانع تجهیز سپاه پاسدار‌ان در دوران دفاع مقدس بود، ‌ادامه داد: در زمان فرماندهی ‌شهید صیاد شیرازی انسجام ویژه‌ای در بین نیروهای مسلح ایجاد شد و سازمان رزمی سپاه شکل گرفت و پاسداران در طول دفاع مقدس مردانه در مقابل تهاجم دشمن ایستادند و پیروزی‌های چشمگیر و سرنوشت‌سازی برای کشورمان به ارمغان آوردند.

امیر سرتیپ دکتر عزتی با بیان اینکه سپاه امروز دارای یک انسجام کاملی شده است، خاطرنشان کرد: امروز توان سپاه در عرصه مدیریتی کشور اثبات شده و این نهاد انقلابی تلاش فراوانی را برای سازندگی کشور به منصه ظهور رسانده است. ‌

وی با بیان اینکه امروز سپاه یک بازدارندگی قدرتمندی ‌برای کشورمان ایجاد کرده است، ‌اضافه کرد: بحمدالله امروز شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه دفاعی در نیروهای پنج‌گانه سپاه هستیم. ‌

امیر سرتیپ دکتر عزتی ‌با بیان اینکه امروز ابرقدرت‌ها از توان دفاعی سپاه پاسداران در هراسند، تاکید کرد: ‌ امروز ایران اسلامی و نیروهای مسلح کشورمان به برکت فرماندهی راهبردی حضرت امام خامنه‌ای‌ در اوج قدرت و اقتدار است‌ که هرگز دشمن تصور این پیشرفت و قدرت را نداشته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار