تشریح طرح فوریت‌های خدمات اجتماعی ویژه سالگرد ارتحال امام(ره)؛

مددکاران در دو شیفت کاری به آسیب دیدگان اجتماعی خدمت‌رسانی می‌کنند

در این طرح بالغ بر 50 نفر در قالب چند کمیته به در راه ماندگان و آسیب دیدگان اجتماعی خدمت رسانی می‌کنند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سعید شاهمیر،  مدیر اداره ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی شهرداری تهران با اعلام اینکه همزمان با برگزاری مراسم سالگرد امام راحل در مرقد مطهر، فوریت‌های خدمات اجتماعی نیز باید برای امداد رسانی به مددجویان آسیب دیده در کوتاهترین زمان ممکن حاضر باشد، افزود: یکی از موضوعاتی که در طرح فوریت‌های خدمات اجتماعی مد نظر قرار دارد، شناسایی، ساماندهی و ارائه خدمات مناسب به مددجویان بی‌خانمان، کارتن خواب‌ها، کودکان کار، کودکان فرار و خانواده‌های بی‌سرپناه است.

شاهمیر با بیان اینکه سال گذشته اداره ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، به جمع آوری بالغ بر 60 آسیب دیده اجتماعی در محدوده برگزاری اقدام کرد، افزود :امسال تعداد افراد حاضر در گشت های سیار و مستقر افزایش پیدا کرده است.

به گفته مدیر اداره ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی شهرداری تهران روز سیزدهم خردادماه مانوری برگزار می‌شود که طی آن تیم‌های گشت زنی حاضر شده و بدین ترتیب فعالیت آنها تا صبح هفدهم خردادماه ادامه پیدا می‌کند.

شاهمیر ادامه داد: در طرح فوریت‌های خدمات اجتماعی ویژه بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام‌(ره) 9 واحد فعال موتوری در دو شیفت 8 صبح تا 22 و 22 تا 8 صبح در کنار 2 واحد گشت موتوری سیار‌، یک واحد گشت مستقر در جماران، دو واحد مستقر در حرم حضر عبدالعظیم (ع) و 6 واحد مستقر در محدوده بهشت زهرا(س) تا حرم مطهر برای ارائه خدمت به آسیب دیدگان اجتماعی فعالیت می‌کنند.

وی از حضور ناظران شهرداری در طول اجرای طرح خبر داد و گفت: تمام تلاش مدیریت شهری آن است که در طول اجرای مراسم با توجه به اهمیت ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی مشکلی پیش نیاید و مردم و زائران به راحتی در مراسم شرکت کنند.

مدیر اداره ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی شهرداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: معتادان و متکدیانی که در محدوده اجرای مراسم باشند، همگی جمع آوری و ساماندهی می‌شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار