اخبار فوتبال استقلال؛

اعلام باز شدن حساب استقلال تا فردا/پنج میلیارد دیگر در راه است

با اینکه استقلال در ابتدای کار با افراد جدید‌تر توانست سه میلیارد تومان از اسپانسر مالی خود دریافت کند، اما در حال حاضر قرار است بار دیگر حساب باشگاه استقلال باز شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از یک مقام آگاه، مشکلات مالی استقلال برای آغاز کار نقل و انتقالات بسیار زیاد است و مدیر عامل تیم از مسئولان خواسته است تا شرایط فراهم کنند که مسائل مالی هرچه سریعتر حل و فصل شود و آبی‌ها بتوانند در نقل و انتقالات فصل خوبی را پشت سر بگذارد.

گفتنی است: از سوی مسئولان اعلام شده است که حساب باشگاه استقلال بزودی باز می‌شود و آبی‌ها می‌توانند پنج میلیارد دیگر از مبلغ قرار داد با حامی مالی خود را دریافت کنند.
 
شایان ذکر است: اسپانسر استقلال قرار است 20 میلیارد به آبی‌ها پرداخت کند و این مبلغ در مقاطع مختلف به دست استقلالی‌ها می‌رسد، اما این در حالی است که عنوان شده 5 میلیارد دیگر در راه است و استقلال می‌تواند کادر فنی و بازیکنان مورد نظر خود را با این مبالغ دریافت جذب کند.
 
** ابراهیمی به پرسپولیس قول با قلعه‌نویی توافق کرد/مذاکره پنهانی با آبی‌ها به واسطه حیدری
 
حرف و حدیث در خصوص شرایط بازیکنان مورد نظر  استقلال و پرسپولیس بسیار زیاد است و این در حالی است که این بازیکن در حال حاضر در دسترس قرار گرفته است و قصد دارد که شرایط را برای خود در فصل آینده معین کند،  با اینکه اعلام شده بود ابراهیمی به پرسپولیسی‌ها قول داده است تا با علی دایی وارد مذاکره شود و شرایط را برای حضور خود در این تیم فراهم کند، اما تازه‌ترین خبر این است که ابراهیمی با استقلالی‌ها و امیر قلعه‌نویی وارد مذاکره شده است و حتی به توافق نیز رسیده، به همین دلیل بحث حضورش در پرسپولیس منتفی است.
 
 گفته می‌شود، ابراهیمی با خسرو حیدری هافبک استقلال در رابطه ایدهآل و دیرینه‌ای دارد و به همین دلیل پس از مشورت با این بازیکن برای حضور در استقلال تمایل زیادی از خود نشان داده است.
 
** افشار زاده خطاب به قلعه‌نویی: مشکلت را با مهدی رحمتی سریع‌تر حل کن!
 
مدیر عامل تیم استقلال، خواستار ماندن مهدی رحمتی در تیم استقلال است و به همین دلیل با ‌سرمربی تیم استقلال گفتگو کرده است.
 
گفتنی است: مدیر عامل تیم استقلال در خصوص شرایط مهدی رحمتی، با امیرقلعه‌نویی وارد گفتگو شده است و در خصوص حفظ این دروازه‌بان و بهبود رابطه سرمربی استقلال با این دروازه‌بان با وی گفتگو کرده است .
 
مدیر عامل تیم استقلال به قلعه ‌نویی اعلام کرده است که رابطه ‌اش  را با مهدی رحمتی بهبود ببخشد و شرایط را مهیا کند که این دروازه‌بان در تیم استقلال بماند و یک فصل دیگر آبی‌ها را همراهی کند.


 
 شایان ذکر است: افشار زاده به قلعه‌نویی توصیه کرده است که هر چه سریعتر به این مشکلات پایان دهد تا درو‌ازبان این تیم با خیالی آسوده در تیم بماند.
 
** پیشنهاد بالا و قابل توجه بختیار رحمانی از تیم الجیش‌ قطر

بختیار رحمانی از تیم الجیش‌ قطر پیشنهاد بالا و قابل توجهی دریافت کرد اما در خصوص حضور در لیگ قطر با آندر‌انیک تیموریان مشورت کرد تا تصمیم نهایی و درستی بگیرد، اما در این خصوص به نتیجه خاصی دست یافت زیرا تیموریان به وی اعلام کرد، که قید حضور در تیم قطری را بزند و برای حضور در اروپا تلاش کند، زیرا حضور در ‌الجیش به فوتبال و پیشرفت وی کمکی نمی‌کند و این تصمیم باعث این می شود که وضعیت برای تیموریان تغییر کند.

شایان ذکر است، رحمانی از استقلال پیشنهاد دارد اما شرایط حضور در این تیم را ندارد اما برای حضور در لیگ قطر نیز با پشیمانی و عدم پذیرش روبروست.

** هادی‌عقیلی به جلسه با سپاهانی‌ها نرفت/سفر مدافع سپاهان به تهران

هادی‌عقیلی مدافع تیم سپاهان قرار بود ظهر یک شنبه در جلسه‌ای ویژه با سپاهانی‌ها حاضر شود اما این اتفاق رخ نداد و عقیلی در جلسه حاضر نشد.

هادی‌عقیلی ، در جلسه فوق حاضر نشد تا با سپاهانی‌ها مذاکره نکند و اعلام کرد به دلیل مشکلات شخصی راهی تهران شده است تا مسائل شخصی خود را حل و فصل کند.

گفتنی است، عقیلی‌ تصمیمی برای تمدید قرارداد ندارد و از طرفی سپاهانی‌ها خواستار حضور وی در تیم خود هستند. این درحالی است که مدافع سپاهان در تهران به سر میبرد که شایعه توافق قطعی وی با استقلال عنوان می شود و این موضوع درحالی برای این بازیکن جدی به نظر می‌رسد که امیر قلعه نویی پیش از این نیز گفتگویی ویژه با ‌عقیلی داشت و این مدافع نیز برای حضور در پایتخت تمایل بیشتری دارد زیرا خانواده اش در تهران راحت هستند و ماندنش در اصفهان برای وی مشکل ساز است.

شایان ذکر است، این مدافع درحالی به جلسه با سپاهانی‌ها نرفت که قرار شده آبی‌ها با شرایطی خاص نظر عقیلی را برای حضور در این تیم جلب کنند؟

انتهای پیام/
برچسب ها: اعلام ، استقلال ، حساب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار