با حضور وزير بهداشت صورت گرفت؛

افتتاح نخستین مرکز غربالگری بیماریهای سرطان زنان در مركز آموزشي درماني الزهراء (س) تبریز

با حضور وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نخستین مرکز غربالگری بیماری های سرطان زنان در مركز آموزشي درماني الزهراء (س) تبریز افتتاح شد.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا، دکتر سید حسن هاشمی در مراسم افتتاح نخستین مرکز غربالگری بیماریهای سرطان زنان و توسعه مركز آموزشي درماني الزهراء (س) تبريز ضمن قدردانی از مسئولان دانشگاه و خیرین استان در راه اندازی این مرکز گفت: خداوند در فطرت همه انسانها توجه به نيازمندان و دستگيري از محرومان را قرارداده و به دليل وجود اين افراد پاك و شريف بايد از فرصتها استفاده كرده و در اين امر خير براي رفع مشكلات بهداشت و درمان مردم زمينه هاي لازم را بيش از گذشته فراهم سازيم.

وی گفت: عميقاً معتقدم همه كساني كه در هر كجاي دنيا گامي براي امور خير برمي دارند مورد لطف و عنايت خداوند هستند كه البته اين توفيق براي همه فراهم نمي شود.

وزير بهداشت كار خير را نه تنها احداث بيمارستان بلكه لبخند يك پرستار به بيمارش دانسته و ارزش آن را غير قابل وصف برشمرد.

وي گفت: امیدواریم بتوانيم برای ارائه خدمات مناسب تر به مردم و رضایتمندی آنها زمينه حضور مشاركت خيرين و مردم را فراهم كنيم.

گفتني است: اين مركز با مشاركت خيرين و دانشگاه علوم پزشكي تبريز در زميني به مساحت 10 هزار متر مربع در ضلع جنوبي مركز آموزشي درماني الزهرا (س) احداث شده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار