مروری بر مهمترين اخبار "سیاسی" دوشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون : رهبر معظم انقلاب: امنیت منطقه خلیج فارس در گرو روابط سالم کشورهای منطقه است/ امیر کویت: آمادگی کامل برای گشودن صفحه‌ای جدید در روابط دو کشور داریم ، ابراز نگرانی بسیج دانشجویی دانشگاههای علوم پزشکی از وضعیت جمعیت کشور ، اعتراض موکلم را به دادگاه ارائه کردم/ ارجاع مجدد پرونده به دادسرا و.... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

رهبر معظم انقلاب: امنیت منطقه خلیج فارس در گرو روابط سالم کشورهای منطقه است/ امیر کویت: آمادگی کامل برای گشودن صفحه‌ای جدید در روابط دو کشور داریم

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/3/12/2307663_557.jpg

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در دیدار آقای شیخ صباح الاحمد الجابر الصباح امیر کویت و هیأت همراه، منطقه خلیج فارس و امنیت آن را بسیار مهم دانستند و تأکید کردند: امنیت این منطقه، در گرو روابط سالم و خوب همه کشورهای منطقه است.

نجات یک کشتی ایرانی از چنگ دزدان دریایی توسط ناوگروه سی‌ام نداجا

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناوگروه سی‌ام نیروی دریایی ارتش یک فروند کشتی ایرانی در محدود تنگه باب المندب از چنگ دزدان دریایی نجات داد.

ابراز نگرانی بسیج دانشجویی دانشگاههای علوم پزشکی از وضعیت جمعیت کشور

 انتظار می‌رود هیئت محترم دولت و به طور اخص وزارت ورزش و جوانان، تعاون کار و رفاه اجتماعی، مسکن، امور اقتصادی و دارایی و بهداشت، در جهت ارائه تسهلات مناسب و رفع موانع ازدواج و افزایش باروری حداکثر تلاش خود را کرده و هر چه سریعتر سیاستهای خود را با همکاری و طرح برنامه مشترک با یکدیگر ابلاغ کرده و عملیاتی گردانند.

ارتش با الهام از روح بلند امام راحل همواره بازوی مقتدر نظام اسلامی بوده است
همزمان با فرارسیدن بیست و پنجمین سالگرد بزرگداشت بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی ایران و در آستانه سالروز قیام پانزدهم خرداد ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه ای بر زنده نگهداشتن یاد و خاطره معمار فقید انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با آرمان های والای آن امام همام تاکید کرد.

اقتدار دریایی امروز ایران مرهون تاکید امام(ره) بر خودکفایی و مقاومت است
 فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: درس خودکفایی، اقتدار و مقاومت را از امام خمینی(ره) یاد گرفتیم

سنگ تمام سوری‌ها برای بشار/ رقص و پایکوبی حامیان اسد در مقابل سلاح تروریست‌ها + تصاویر
در حالی انتخابات سوریه روز سه شنبه برگزار خواهد شد که زندگی عادی مردم دمشق این فکر را از ذهن دور می‌کند که این شهر پایتخت یک کشور در حال جنگ با تروریست‌های چند ملیتی است.

امیر کویت تهران را ترک کرد

 امیر کویت دقایقی پیش با بدرقه وزیر امور خارجه کشورمان عازم کویت شد.

کجروی از راه رهبری معظم انقلاب، گم کردن راه امام (ره) است

رییس مجلس خبرگان رهبری گفت: الان هم نیابت ولایت امام راحل(ره)، مقام معظم رهبری است. اگر کسی در این راه کجروی کند، مسلماً راه را گم کرده است ما این راه را ادامه خواهیم داد و از خداوند هم می‌خواهیم که ما را در این راه ثابت‌قدم بدارد که گمراه نشویم و حوادث ما را متغیر نکند.

اعتراض موکلم را به دادگاه ارائه کردم/ ارجاع مجدد پرونده به دادسرا
وکیل ضارب شهید علی خلیلی گفت:‌ به نظر پزشک قانونی اعتراض کردم چرا که بین قتل و حادثه سه سال قبل، تردید وجود دارد و نظریه پزشکی قانونی نیز به موکل بنده ابلاغ نشده بود.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار