رودهن/

تجهیز فوری مرکز اورژانس رودهن در دستور کار مسئولان قرار گیرد

بخشدار رودهن ضمن اشاره بر قرار گرفتن رودهن در مسیر دو جاده مهم فیروزکوه و بین المللی هراز و همچنین وجود بیش از 25 هزار دانشجو در این شهر خواستار تجهیز فوری مرکز اورژانس این شهر شد.

رضا طاهر خانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: این مرکزتنها مرکز درمانی دولتی شهر محسوب می شود که عمدتا پذیرای اقشار ضعیف شهر و همچنین مصدومان تصادفات جاده ایی است و بر ما مسئولان وظیفه است که بهترین خدمات را به اقشار نیازمند ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه تنها یک دستگاه آمبولانس در شهر رودهن وجود دارد و جوابگوی نیاز شهروندان نیست گفت: اولین دغدغه مسئولان رودهن تامین امنیت و بهداشت و درمان شهروندان است که به لطف خدا و یکدلی مسئولان شهری با کمترین امکانات به بهترین نحو در حال انجام است.

وی افزود: امیدواریم پرسنل این مجموعه کاستی ها و کمبودها را در جهت خدمت رسانی بهتر برطرف نمایند.

بخشدار رودهن در خصوص بیمارستان حوادث جاده ایی رودهن (مرکز تروما) که در جوار مرکز اورژانس در حال احداث است گفت: با احداث این بیمارستان مجهز بیشتر مشکلات درمانی شهروندان حل خواهد شد ولی متاسفانه بنا به دلایل نامعلوم ساخت سازی در این مرکز صورت نمی گیرد که شورای شهر و شبکه بهداشت باید هر چه سریعتر نسبت به رفع این مشکل اقدام نمایند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.