سمنان/

هلال احمر استان سمنان آماده برای خدمات رسانی،پذیرایی و اسکان اضطراری زائران امام راحل

74 نفر امدادگر با کیف کمکهای اولیه و همچنین 5 دستگاه آمبولانس با کاروانهایی که اعزام می شوند همراه خواهند بود تا در صورت بروز هر گونه مشکلی اقدامات امدادی لازم را ارائه کنند.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان،از آمادگی امدادگران هلال احمر استان برای خدمات رسانی به زائران امام راحل خبر داد و افزود: هلال احمر استان آماده پذیرایی و اسکان اضطراری زائرین است.
حسن شکراللهی مدیر عامل هلال احمر استان گفت: جمعیت هلال احمر استان با آماده باش تمامی نیروهای امدادی در محورهای مواصلاتی و پایگاههای امدادو نجات بین شهری استان در طول مسیر راههای منتهی به مرقد امام(ره) آمادگی کامل جهت پوشش امدادی مسیرها را دارد.
وی افزود: جهت رفاه حال زائرین حرم امام، 74 نفر امدادگر با کیف کمکهای اولیه و همچنین 5 دستگاه آمبولانس با کاروانهایی که از استان اعزام می شوند همراه خواهند بود تا در صورت بروز هر گونه مشکلی اقدامات امدادی لازم را ارائه کنند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: معاونت امداد و نجات استان با توزیع آب و مواد غذایی در تمامی پایگاههای امدادی سطح استان آماده پذیرایی و اسکان اضطراری زائرین است همچنین در پایگاههای اصلی محور مشهد- تهران با برپایی ایستگاههای صلواتی از کاروانها پذیرایی بعمل می آید.
معاون جوانان هلال احمر استان از تجدید میثاق 80 نفر از اعضای هلال احمر با پیر جماران خبر داد و گفت: در روز دوشنبه 12 خرداد ماه ، هشتاد نفر از اعضای جوان هلال احمر استان جهت تجدید میثاق با آرمانهای والای امام راحل به جماران اعزام می شوند.
عزیزاله مختاریان افزود: در این برنامه که با حضور اعضای جوان هلال احمر سایر استانها برگزار خواهد شد جوانان ضمن دیدار با سید حسن خمینی نوه امام(ره)، از منزل ایشان و حسینیه جماران بازدید کرده و در عزای از دست دادن پیر و مراد خود به سوگ می نشینند.
وی افزود: هدف از این بازدید، آشنایی هر چه بیشتر جوانان با زندگی و سیره امام خمینی (ره) و الگو گرفتن از این پیر فرزانه در زندگی دنیوی و اخروی است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.