مودیز اعلام کرد

روند تثبيت "بودجه عمومی" فرانسه کندتر خواهد شد

موسسه اعتبارسنجی موديز اعلام کرد با توجه به پیروزی حزب راستگرای افراطی جبهه ملی، نتايج انتخابات پارلمانی اروپا برای بدهی‌های بلندمدت فرانسه اصلا خوب نيست.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از رويترز، موسسه اعتبار مالي موديز با انتشار گزارشي اعلام کرد پيروزي حزب جبهه ملي فرانسه در انتخابات پارلماني اروپا از نظر اعتبار مالي براي فرانسه از آنجهت منفي است که اگر اين حزب شک گرا به اتحاديه اروپا درفرانسه قدرت بيشتري به دست آورد روند تثبيت بودجه عمومي کشور را کندتر خواهد کرد.

اين موسسه در گزارش خود تصريح کرده است همين وضع درباره يونان نيز صادق است که يک حزب چپگراي افراطي ضد اروپايي به قدرت رسيده است.

موسسه اعتبار مالي موديز همين ارزيابي را براي بدهي‌هاي يونان انجام داده و تصريح کرده است در يونان نيز که حزب تندرو افراطي چپگراي "سيرتزا" در انتخابات پارلماني امسال اروپا به پيروزي رسيده است براي بدهي‌هاي يونان اصلا نويد بخش نيست.

موسسه اعتبار مالي موديز در آخرين ارزيابي خود از وضع مالي فرانسه ،يونان و ايتاليا اعلام کرده است رتبه مالي فرانسه در خصوص بازپرداخت به موقع بدهي هايش «اي اي 1»"Aa1" همراه با چشم انداز منفي است .

رتبه اعتبار مالي يونان در خصوص بازپرداخت به موقع بدهي‌هايش «سي اي اي 3 »Caa3 با چشم انداز پايدار است و رتبه مالي ايتاليا در بازپرداخت به موقع بدهي‌هاي بلندمدتش «بي اي اي Baa2 با چشم انداز پايدار است.

بر این اساس، رتبه‌هاي با چشم انداز منفي همراه هستند به معناي آن است که به احتمال زياد همين رتبه ها کاهش خواهد يافت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار