مسجد جامعی در شورای شهر تهران اعلام کرد؛

آماده باش کامل شهرداری برای طوفان پیش رو

رئیس شورای شهر تهران از آماده باش شهرداری تهران برای طوفان پیش رو خبر داد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، مسجد جامعی درخصوص طوفان دیروز تهران گفت: طوفان غافلگیر کننده ای بود ودر این میان آنچه انتظار می‌رفت پیش بینی سازمان هوا شناسی بود.

وی در ادامه افزود: آخرین اطلاعات بدست آمده حاکی از کشته شدن 5 تن بوده که دو نفر از آن‌ها کارگر ساختمانی بوده‌اند.

وی همچنین اظهار داشت: سقوط از ارتفاع، پارگی‌کابل‌ها، شکستگی‌ درختان، افتادن پایه‌های تیروهای چراغ برق و چراغ‌های راهنما اتفاقاتی بوده که موجب خسارت و آسیب رساندن به شهروندان شده اما شهرداری تهران در این زمینه باید آمادگی داشته باشد.

مسجد جامعی در ادامه درخصوص طوفان پیش رو که  با اعلام سازمان هواشناسی  که در شهر تهران اتفاق خواهد افتاد گفت: شهرداری تهران از ساعت 2 ظهر آمادگی کامل دارد.

رئیس شورای شهر تهران درخصوص بیمه مسئولیت در حوادث غیر مطرقبه اظهار داشت: این بیمه هم اکنون وجود دارد اما اگر شفاف شود وبه صورت یک مصوبه درآید بهتر خواهد بود اما در شرایط فعلی شهرداری تهران در این زمینه براساس این بیمه اقدام می‌کنند.

وی همچنین تاکید کرد: حادثه دیروز ما را برای آینده هوشیار تر می‌کند.

رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: در طوفان دیروز 320 مورد پیام برای سازمان آتش نشانی ارسال شده است که خوشبختانه آتش نشانی در همه‌ی این موارد موفق عمل کرده است مسئله اصلی این است که ضعف و تعلل در اطلاع رسانی حادثه دیشب از سوی سازمان آتش نشانی چه بوده است.

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار