در حال حاضر 19 شهر و 222 روستاي استان زنجان با بيش از7 /98 درصد جمعيت شهري و5 /46 درصد جمعيت روستايي از نعمت گاز طبيعي بهره مند هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛مدير عامل شركت گاز استان زنجان با بیان این مطلب گفت: در حال حاضر 19 شهر و 222 روستاي استان زنجان با بيش از 7/98 درصد جمعيت شهري و 5/46 درصد جمعيت روستايي از نعمت گاز طبيعي بهره مند هستند.

عسگريان با بيان اينكه شهر زرين رود و 86 روستاي استان در دست اجرا و 403 روستا نيز در دست طراحي است افزود: هم اکنون 285 هزار و 548 خانوار شهری و روستایی استان؛ با نصب 135 هزار 516 علمک؛ تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند.

وي با اشاره به اتخاذ تدابیر لازم به منظور ارتقای کیفی و کمی خدمات ارائه شده به مشتركين ؛ از ايجاد ظرفيت پذيرش 197 هزار و 366 اشتراك خبر داد

مدير عامل شركت گاز استان زنجان تصریح کرد : با اقدامات انجام شده تاكنون موفق به پذيرش اشتراك و ارائه خدمات به 239 هزار و 955 مصرف كننده در سطح استان شده ايم.

عسگریان ارائه هر چه بهتر خدمات به مشترکين گاز طبیعی را از افتخارات و مهم‌ترین وظایف شرکت گاز استان زنجان عنوان و تصریح کرد : براي رسيدن به وضعيت مطلوب؛ نياز به 100 ميليارد تومان اعتبار است كه اين ميزان سال گذشته 30 ميليارد تومان بوده است.

وی با بيان اينكه به برکت جمهوری اسلامی ایران و همت و تلاش شبانه‌روزی کارکنان این شرکت هم اکنون در اجرای گاز رسانی به شهرها و روستاها استان گام‌های موثری برداشته شده است؛ اظهار اميدواري كرد: با برنامه ریزی و هماهنگی های لازم و پیگیری های مستمر، اين روند افزایش يابد.

 
برچسب ها: نعنمت ، گاز ، روستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.