تبریز/

تأکید بر حمایت از سرمایه گذاری در بخش های گردشگری، معدن و کشاورزی در شهرستان هوراند

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، بر حمایت از سرمایه گذاری در بخش های گردشگری، معدن و کشاورزی در شهرستان هوراند تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، ارسلان فتحی پور، در مراسم کلنگ زنی احداث کارخانه ورمیکولیت شهرستان هوراند، گفت: شهرستان هوراند با قابلیت های ویژه در بخش های گردشگری، معدن و کشاورزی مکانی مناسب برای سرمایه گذاری است و مسئولان باید گام های عملی در توسعه و رونق این شهرستان بردارند.

وی، افزود: با ارتقای هوراند و ایجاد زیرساخت های مناسب برای توسعه و سرمایه گذاری شاهد کاهش مهاجرت از شهرستان هوراند و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه خواهیم بود.

نماینده مردم شهرستان های کلیبر، هوراند و خداآفرین در مجلس شورای اسلامی، امکانات و تجهیزات موجود شهرستان را مناسب با نیازهای آن ندانست و خواستار توجه ویژه مسوولان استانی در این زمینه شد.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر تسریع در احداث کارخانه ورمیکولیت افزود: امیدواریم این کارخانه با عنایت ویژه دولت و بخش خصوصی به زودی عملیاتی شود تا مردم از مزایای آن بهره مند شوند.

گفتنی است کارخانه ورمیکولیت شهرستان هوراند در زمینی با مساحت 7 هزار متر مربع در دو سالن و با یک میلیارد ریال اعتبار با زمینه اشتغال زایی 30 نفر توسط بخش خصوصی احداث می شود.

اضافه می شود: ورمیکولیت نام گروهی از سیلیکات های آلومینیوم فرومنیزیم دار است که در تأمین مواد اولیه نسوز، کوره های ذوب آهن، حفاری های شرکت نفت، مصالح ساختمانی و عایق کاری کاربرد دارد.
 
انتهای پیام/س
برچسب ها: حمایت ، سرمایه ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.