از شيشه ياقوت تا بدنيه تيتانيوم؛

يك گوشي "لوكس" هوشمند با امكانات سطح بالا معرفي شد+ قيمت

تولید کننده اسمارت فون های لوکس Vertu جدیدترین محصول خود با نام Signature Touch را معرفی کرد، دستگاهی که از اندروید کیت کت و مشخصاتی سطح بالا بهره می برد.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ قیمت این گوشي هوشمند هم 6750 پوند یا 11300 دلار است. (يعني بيش از28 ميليون تومان)



Vertu Signature Touch دارای پروسسور 2.3 گیگاهرتزی اسنپ دراگون 800، رمی 2 گیگابایتی و 64 گیگابایت حافظه داخلی است. صفحه نمایش آن هم 4.7 اینچی 1080p با پوششی از شیشه یاقوت است.



دوربین اصلی این دستگاه 13 مگاپیکسلی همراه با dual-LED و تنظیم شده توسط Hasselblad است. دوربین جلوی آن هم 2.1 مگاپیکسلی است. Hasselblad تنها همکار Vertu در تولید این اسمارت فون نبوده، بلکه بخش صوتی این دستگاه هم توسط Bang & Olufsen تنظیم گردیده است. این شرکت همچنین یک اسپیکر وایرلس و یک هدست اختصاصی برای این اسمارت فون (بعنوان لوازم جانبی) تولید کرده است.انرژی مورد نیاز این اسمارت فون را یک باتری 2,275 mAh تامین می کند. قابلیت پشتیبانی ازشارژ وایرلس Qi نیز وجود دارد. همانطور که اعلام شد، Vertu Signature Touch دارای سیستم عامل اندروید 4.4 است، ضمن اینکه سرویس اختصاصی Concierge service نیز برروی آن قرار دارد.



 Signature Touch از ماه جاری برای سفارش در دسترس می باشد. هر گوشی توسط یک هنرمند در انگلستان ساخته شده است. برای انتخاب جنس بدنه نیز گزینه های تیتانیوم رتبه 5 و انواع چرم در اختیار خریدار قرار دارد.
برچسب ها: دریچه ، گوشی ، لوکس ، گرانقیمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
با این قیمت تحفه ای نیست!