کمپانی Vertu، یک شرکت انگلیسی فعال در زمینه تولید تلفن های همراه لوکس با استفاده از مواد طبیعی و گران قیمت مانند پوست حیوانات، سنگ ها و فلزات گران بها است.

به گزارش  سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، شرکت Vertu هم اینک از جدیدترین اسمارت فون خود با نام Signature Touch رونمایی کرده است، دستگاهی که در ساخت آن کمپانی های مشهوری همچون Hasselblad و  Bang&Olufsen همکاری داشته اند، Signature Touch به سیستم عامل اندروید کیت کت مجهز شده است و از مشخصات سخت افزاری قوی برخوردار است و البته قیمت وحشتناکی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. 





محصول جدید و لوکس Vertu به یک پردازنده ی چهارهسته ای 2.3 گیگاهرتزی اسنپ دراگون 800 به همراه 2 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه ی داخلی مجهز شده است، همچنین صفحه نمایش 4.7 اینچی این اسمارت فون از رزولوشن 1080p بهره می برد و با پوششی از یاقوت پوشیده شده است. دوربین اصلی این دستگاه به یک سنسور 13 مگاپیکسلی به همراه فلاش Dual-LED مجهز شده است و دروبین جلوی آن نیز 2.1 مگاپیکسلی است. همان طور که گفته شد بخش صوتی دستگاه توسط Bang & Olufsen طراحی و تنظیم شده است، این شرکت یک هدست و یک اسپیکر وایرلس اختصاصی نیز برای این نسخه به عنوان لوازم جانبی تولید کرده است.

انرژی مورد نیاز این اسمارت فون توسط یک باتری 2300 میلی آمپری تامین می شود، و همچنین قابلیت شارژ بی سیم Qi نیز برای آن در نظر گرفته شده است، همان طور که گفته شد نسخه ی 4.4 کیت کت اندروید به عنوان سیستم عامل بر روی این محصول نصب شده است و به سرویس اختصاصی Concierge service نیز مجهز می باشد، این محصول به صورت دست ساز طراحی و تولید شده است و از ماه جاری برای سفارش با قیمت 11 هزار دلاری در دسترس قرار خواهد گرفت.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار