مشاهده فایل‌های صوتی و ویدئویی بدون نیاز به دانلود ممکن شد

پژوهشگران دانشگاه صنعتی شریف موفق به طراحی سامانه گنجه به منظور مشاهده فایل‌های صوتی و ویدئویی بدون نیاز به دانلود آ‌ن‌ها شد.

مانا مسکار مدیر پروژه سامانه گنجه در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران در میان جزئیات این طرح بیان داشت: گنجه امکان تعریف پوشه و زیرپوشه را بدون محدودیت برای دسته‌بندی و مدیریت بهتر اسناد ممکن می‌سازد.

وی با اشاره به این‌که با استفاده از گنجه کاربر می‌تواند طول مشخصی از اسناد صوتی و تصویری را برچسب گذاری کند، تصریح کرد: کابر به کمک شیوه برچسب‌گذاری به سرعت می‌تواند در مواقع نیاز فایل‌های خود را پیدا کند و از امنیت اطلاعات و اسناد خود مطمئن باشد.

وی افزود: گنجه امکانات اشتراک پوشه و اسناد با سایر کاربران را با تعریف سطح دسترسی مشخص‌ می‌نماید و کاربر اسناد و پوشه‌های خود را با سطح دسترسی مورد نظر به اشتراک می گذارد.

به گفته مسکار، کاربر می‌تواند از طریق "سامانه گنجه" اطلاعات جامعی را در مورد فایل‌های خود ذخیره کرده و بعدأ درمورد همه‌ آن‌ها جستجو انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: امکان ذخیره یک‌جا نسخه‌های مختلف یک فایل و آگاهی از سیر تغییرات آن از دیگر قابلیت‌های گنجه است.

یادآور می‌شود: سامانه "گنجه" در اولین نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری توسط شرکت دانش بنیان عرش تحت مرکزی شهر دانشگاه صنعتی شریف به مخاطبان عرضه شد.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار