حجت الاسلام گواهی:

مردم با حضور در مراسم ارتحال حضرت امام(ره) اثبات کردند همچنان در صحنه‌اند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه تهران بزرگ گفت: ملت ایران امسال خیلی پرشورتر از گذشته در مراسم سالگرد حضرت امام(ره) شرکت کردند تا به جوامع بین‌المللی اعلام کنند علی‌رغم گذشت ۲۵ سال از رحلت امام همچنان در صحنه‌اند.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سپاه محمد رسول‌الله(ص)، حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ، درحاشیه بازدید از بخش‌های مختلف قرارگاه شهید فهمیده در خصوص شخصیت والای امام خمینی (ره) گفت: حضور آحاد مردم در مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) آن هم با گذشت ربع قرن، هر بیننده ای را حیرت زده می‌کند. گواهی درخصوص رمز این همه شیفتگی و علاقه مندی به امام (ره) ازسویمردمخاطرنشانکرد: بهنظرمن3 ویژگی مهم در شخصیت امام (ره) وجود داشت که مهمترین آن اخلاص امام بود که این خلوص در حد اعلا قرار داشت و ایشان هیچ کاری را بدون رضای خدا انجام نمی داد و این یکی از ویژگی های اولیاء و انبیاء الهی است.
 
وی افزود: دومین نکته، مردم داری امام (ره) است که او هیچ گاه از مردم غفلت نمی کرد و همیشه یار و پشتیبان مردم بود و عامل سوم ماندگاری امام (ره) نیز این بود که امام به وظیفه اش عمل می کرد. تبریک و تسلیت گفتن، خوب گفتن و بد گفتن دیگران هیچ تاثیری در رفتار امام ایجاد نمی کرد. اگر کسی مدحی درباره اش می گفت خوشحال نمی شد و اگر علیه اش سخنی  می‌گفتند، ناراحت نمی‌شد.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ تصریح کرد: امسال در مراسم بزرگداشت امام راحل (ره) هم به برکت ماه شعبان و هم با توجه به حساسیت زمانی ما در دنیا مردم وظیفه خود دانستند تا در برنامه و مراسم ها بیشتر حضور پیدا کنند. به خصوص جوانان که شور و هیجان بیشتری برای حضور داشتند و به همین خاطر امسال خیلی پرشورتر از گذشته در مراسم سالگرد امام (ره) شرکت کردند تا به جوامع بین المللی اعلام کنند که با گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب و 25 سال از رحلت امام خمینی (ره) همچنان در صحنه اند و امیدواریم که مسئولین نظام بتوانند ذره ای از این احساسات پاک و ارزشمند مردم را در خدمت رسانی به مردم پاسخ بدهند.
 
وی در خاتمه تصریح کرد: مردم همچنان که امام (ره) را دوست دارند به مقام عظمای ولایت نیز عشق می ورزند و بعد از رحلت آن بزرگوار همواره پشتیبان ولایت فقیه بوده و هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار