این روانی در VOA چه می‌کند؟/عکس

"محسن نامجو" خواننده دین ستیز هنجارشکن که پس از فرار از کشور مورد استقبال شبکه های ماهواره ای و رسانه های بیگانه قرار گرفته بود، در آخرین آلبوم خود "رضاشاه پهلوی" را نیز بی نصیب نگذاشت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، "محسن نامجو" خواننده دین ستیز هنجارشکن که پس از فرار از کشور مورد استقبال شبکه های ماهواره ای و رسانه های بیگانه قرار گرفته بود، در یکی از آخرین کارهای خود "رضاشاه پهلوی" را نیز بی نصیب نگذاشت.

مدیر تلویزیون ماهواره ای کانال یک/ChannelOne که این روزها خیلی برای سلطنت شاهنشاهی و خاندان منحوس پهلوی سینه چاک می دهد، بلافاصله به انتشار آلبوم نامجو و معرفی آن در شبکه "صدای امریکا" (VOA) واکنش نشان داد.

"شهرام همایون" گفت: «محسن نامجو یک آدم بی سواد، بی هنر، نادان، احمق و دیوانه است که برای معروف شدن دست به کارهای زشت می زند و به جای ترانه، خزعبلات می خواند. این روانی به رضاشاه کبیر[!] توهین کرده، آن وقت صدای امریکا با او مصاحبه و آلبومش را تبلیغ می کند. اگر صدای امریکا از این بابت عذرخواهی نکند، با پای پیاده به واشنگتن می روم تا مسئولان صدای امریکا را وادار به عذرخواهی کنم.»

اعتراض همایون به تبلیغ VOA برای محسن نامجو 1392/3/11

مدیر کانال یک ادامه داد: «تبلیغ تجاری برای آلبوم توهین آمیز محسن نامجو، خلاف آئین نامه داخلی صدای امریکاست. البته ردوبدل کردن زیرمیزی این روزها باب شده و آن کسی که با محسن نامجو مصاحبه کرده، از او پول گرفته است.»

شهرام همایون خطاب به بینندگان تلویزیون خود گفت: «اگر "غیرت" دارید نباید این توهین را بی جواب بگذارید. باید آنقدر به صدای امریکا تلفن بزنید و اعتراض کنید که مسئولانش حتی یک لحظه هم آرام و قرار نداشته باشند...»

اما جالب اینجاست که رضا ربع پهلوی -که مدعی تاج و تخت پدر و پدربزرگ خود می باشد- بی توجه به سلطنت طلبانی مانند شهرام همایون، فردای همان روز دعوت صدای امریکا را برای حضور در برنامه «افق» پذیرفت و به راحتی از کنار ماجرا گذشت.

رضا ربع پهلوی در استودیوی برنامه افق 1392/3/12

بنابراین با توجه به اظهارات پرحرارت شهرام همایون، به نظر می رسد نوه رضاشاه حتی به پدربزرگ خودش هم "غیرت" ندارد.

یادآور می شویم که وقتی محسن نامجو به مقدسات دینی مردم ایران توهین کرد، یا وقتی که ملت ایران در شبکه صدای امریکا [با عرض معذرت] به گوسفند تشبیه شدند، رگ های گردن شهرام همایون اینقدر متورم نشده بود که اکنون برای رضاخان میرپنج گریبان پاره می کند!

منبع: جام نیوز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
طرفدار باران کوثری از بهمن ۹۹ برای همیشه و تا ابد
۱۶:۳۶ ۲۴ مهر ۱۴۰۰
مطرب دیوونه
Iran (Islamic Republic of)
saeed
۲۰:۵۰ ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
خاک تو سر همشوووووووون!!!
Iran (Islamic Republic of)
tm bax
۱۹:۰۸ ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
ای خدا.قربان خدا برم.بعضی ها که خوابند میشه بیدارشون کرد،اما کسانی که خودشون رو به خواب زدن تا قیامت نمیشه بیدارشون کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۰۱:۱۷ ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
این حرام زادگان را باید مثل گوسفند سلاخی کرد
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۸:۲۲ ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
خدا همه شونو لعنت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
همشون مشکل اساسی دارن!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ح پ
۰۸:۱۵ ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
بابا مگه نمیدونی خاندان پهلوی نوگر بی چونو چرای امریکایها هستند واسشونم فرقی نمی کنه کشور امریکا باشه یا صدای امریکا یا شبکه امریکه باشه!!! هرچی امریکا داشته باشه خاندان پهلوی نوگرشونند
Iran (Islamic Republic of)
مصطفي
۰۸:۰۴ ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
اوّل سلام
باعرض معذرت قديمي ها خوب گفتند كه سگ زرد برادر شغال است آنها چون برنامه هايشان هيچ محتوا ندارند براي پركردن آن به هر وسيله اي متوسل مي شوند. اما مردم خوب ايران در هر كجاي اين جان باشند متوجه اين افراد وطن فروش مي باشند . باتشكر از شما جهت انعكاس اين اخبار
United States of America
شهین
۱۹:۰۲ ۱۶ خرداد ۱۳۹۳
فکر میکنید این شبکه با یک مشت گرداننده دیوانه مهمونی بهتر از دیوانه تر از خودشان میتونه داشته باشه مگر انها برای یک لقمه نون وطن خودرا نفروختند جایی که ارش سیگارچی مفسرش باشه انتظار بیشتری نداشته باشید.
آخرین اخبار