آذین‌بندی و چراغانی پایتخت در نیمه شعبان؛

تهران برای جشن میلاد امام منتظران آماده می‌شود

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران از آذین بندی و چراغانی پایتخت در نیمه شعبان خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه  خبرنگاران، عبدالله رمضانی، مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه توجه به تقارن ماه شعبان و اوقات فراغت و فصل تابستان از سوی معاونت اجتماعی شهرداری تهران مدنظر بوده است، تصریح کرد: بهره مندی حداکثر عموم شهروندان از برنامه های طراحی شده با رویکرد محله محوری از موضوعاتی بوده که این مجموعه بدان توجه کرده است.

وی با اشاره به اینکه سازمان زیباسازی از 19 تا 23 خرداد ماه به استقبال نیمه شعبان خواهد رفت، افزود: اکران 30 عرصه ، 20 بیلبورد و 50 پرتاپل به متراژ 2هزار و 40 متر برای زیباسازی درسطح شهر درنظر گرفته شده است. همچنین ویژه برنامه‌هایی را برای روز جوان و میلاد حضرت علی اکبر (ع) در نظر گرفته‌ایم.

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران به تهیه وتوزیع کتیبه و بنر با موضوع تعالیم و آموزه های اسلامی اشاره کرد و اذعان داشت: این کار با محوریت ولادت حضرت مهدی (عج) در فضاسازی سیمای بصری شهر و همچنین در نمازخانه ها و بوستان های پایتخت انجام خواهد گرفت.

به گفته رمضانی در 15 شعبان مراسم ویژه ای در مسجد خرمشهر باغ موزه دفاع مقدس انجام می‌گیرد. طراحی و نصب بنر، آذین بندی و چراغانی و همچنین پذیرایی مسافران با شربت و شیرینی در پایانه‌ها و پارک سوارهای تهران از دیگر برنامه‌هاست.

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه شرکت بهره‌برداری متروی تهران نیز به برگزاری جشن امام منتظران در ایستگاه‌های منتخب خواهد پرداخت، افزود: تهیه و چاپ نشریه بوی بهشت‌، توزیع بسته فرهنگی بین مسافران مترو و ... از برنامه‌های ماه شعبان معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران است.

رمضانی به برگزاری ایستگاه‌های تندرستی ورزشی صبحگاهی و عصرگاهی اشاره کرد و گفت: برپایی مراسم زیارت عاشورا در ایستگاه‌ها نصب بنر‌های مناسبتی ولادت امام زمان(عج)‌، مسابقات امادگی جسمانی ویزه مربیان ایستگاه‌های تندرستی و همچنین مراسم مولودی و مدیحه سرایی نیز برای این ایام در نظر گرفته شده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار