کارگاه "شیوه های نگارش در وب" برگزار می‌شود

دوره کارگاهی "شیوه های نگارش در وب" توسط انجمن متخصصان روابط عمومی در سوم تیر سالجاری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از انجمن متخصصان روابط عمومی، نهمين جشنواره ملی انتشارات روابط عمومي در حالی برگزار می شود که روز قبل از جشنواره یکی از موضوعات کارگاه ها به مهارت های نگارش در فضای وب اختصاص می یابد.
 
مدرس این دوره دکتر حسین امامی، پژوهشگر رسانه های نوین و عضو هیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی است.
 
در معرفی این دوره کارگاهی آمده است: موضوع نگارش برای وب سایت ها و شبکه های اجتماعی امروزه به حدی در روابط عمومی های مدرن اهمیت پیدا کرده است که از "بازاریابی محتوا" به عنوان رویکردی نوین در روابط عمومی نام می برند و لازمه آن آشنایی با اصول خبرنویسی آنلاین و افزایش مهارت های نگارش در فضای وب است.
 
این گزارش می افزاید: نگارش براي فضاي وب با نگارش در رسانه‌هاي چاپي از جمله روزنامه و نشریه متفاوت است چرا که ماندگاری متن در وب بیشتر است و کاربر صرفا به مرور مطالب در وب می پردازد در حالی که خواننده نشریه و روزنامه صرفا متن را مطالعه می کند.
 
خاطر نشان می شود نهمين جشنواره ملي انتشارات روابط عمومي به همت انجمن متخصصان روابط عمومي چهارم تيرماه سال جاري در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می شود. همچنین در روز سوم تیرماه دو دوره کارگاهی با موضوعات "اینفوگرافیک" توسط عادل میرشاهی، کارشناس روابط عمومی و سئو پی آر و "شیوه های نگارش در وب" برگزار می شود.
 
گفتنی است به شرکت کنندگان در دوره ها گواهی نامه حضور در دوره از سوی انجمن متخصصان روابط عمومی داده می شود. علاقمندان به شرکت در این کارگاه ها می توانند با دبيرخانه اجرايي همایش به شماره تلفن هاي 88617576 و 88617577 تماس بگيرند.


انتهای پیام/ اس
برچسب ها: کارگاه ، شیوه ها ، نگارش ، وب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار