رئيس پليس راهور تهران خبرداد

انسداد خيابان پاسداران به دليل سقوط درخت/ ترافيك نيمه سنگين در چهار نقطه تهران

رئيس پليس راهور تهران بزرگ از انسداد خيابان پاسداران به دليل سقوط درخت در پي طوفان ساعت گذشته پايتخت خبرداد.

سرهنگ تيمور حسيني، رئيس پليس راهور تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران در خصوص طوفان ساعت گذشته پايتخت گفت: ساعتي پيش طوفاني با سرعت 70 كيلومتر در ساعت وارد شهر تهران شد كه باعث كاهش ديد رانندگان و كندي حركت آنان شد.

رئيس پليس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: در حال حاضر در نقاطي از تهران نظير خيابان جمهوري، محدوده مخبر‌الدوله و جمال‌زاده و همچنين خيابان پاسداران كه در اين خيابان نيز به دليل سقوط درخت مسدود شده است، مشكل ترافيكی داريم.

سرهنگ حسيني افزود: همچنين اين طوفان باعث قطع چندين درخت و سقوط بيلبوردهاي تبليغاتي شده كه در برخي مسير‌ها اختلال در تردد را به همراه داشته است.

وي در ادامه تصريح كرد: در حال حاضر با توجه به پايان تعطيلات سه روزه و بارترافيكي برگشت مسافران در كنار طوفان ساعت پيش پايتخت، بار ترافيكي پرحجمي را در تهران شاهد هستيم.

رئيس پليس راهور تهران خاطر نشان كرد: خوشبختانه سرعت و قدرت طوفان ساعت پيش پايتخت همجون طوفان گذشته تهران بنود و خسارت وارده از آن نيز بسيار كمتر بود و ماموران پليس راهور تا رفع كامل مشكلات ترافيكي در خيابان‌هاي پايتخت حاضر بوده وب ه شهروندان كمك خواهند كرد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار